Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jeg er en av de "heldige" med kraftige legger, og sliter derfor med å finne støveletter som ikke blir for trange!! I pris vil jeg ikke betale mer enn 1000kr. Helst så billig som mulig. Noen som kan tipse meg om noen gode støveletter? Ikke veldig høy hel, alt fra ingen til ca 5 cm er av interesse.....
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 hvilke butikker har du vært i? sliter m noe av det samme, og finner innimellom sko på din sko og økonomi sko som er vide i leggen. hvertfall til meg, hvor mange cm er du rundt leggen?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 jeg vet ikke hvor mange cm jeg er, har ikke målebånd her nå, men er mye tykkere enn jeg vil Økonomisko har jeg faktisk ikke prøvd, så kanskje jeg skal ta turen innom der Synes det er flaut å jeg da, i de butikkene som ekspeditørene henger over deg, og du vet med 99% sikkerhet at glidelåsen kommer litt mer enn halvveis før den stopper... kan de ikke bare la meg få prøve i fred :S
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 oki. . mine er 37cm rundt. . har en venninne som har ennå breiere enn meg igjen. kan høre hvor hun kjøper støvlettene sine, de er hvertfall ikke dyre. og til de som jobber i butikken kan du bare si at du ser litt og prøver litt før du bestemmer deg, og så at du tar kontakt hvis du trenger hjelp
chill+enda en til Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Velkommen i klubben! Det er så utrolig kjipt å ikke finne støvletter som passer. Faktisk enda kjipere når svigerinna mi kommer og spør om jeg vet hvor hun kan få tak i støvletter til de pipetynne leggene sine. Gå og legg deg!! Luksusproblemer kaller jeg sånt, i støvlett-passe-verdenen
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Via Vai et merke som føres av Lille Vinkel Sko, du kan google så finner du dem. De er breie, jeg fant til og med en modell som var for vid, men de er ikke billige.
*1+1=2 små* Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 skinnstøvler KAN jo "slås" ut..men er jo begrensa hvor mye:P Jeg har samme proiblemet:( Har gått over til å bare bruke sånne som går til rett over ankelen...mer funker ikke:P
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Jeg har kjøpt et par støvletter på Zizzi som jeg er veldig fornøyd med. Litt hæl, men ikke mye. Prisen var 1999,- da...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 eurosko har fått inn noen støvletter nå med glidelås i siden og knyting foran. kommer i knallrødt og i sort/mørk brunt. Husker ikke hva merket heter, men det er noe med soft sole elelr noe i den duren. Ofte er lissene i slike støvletter for korte for meg, men da kjøper jeg bare lenger ved siden av. de koster forrestet 1195 eller noe i den duren
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Jeg kjøpte et par fra gabor som var brede og justerbare, men de kostet litt mer da... Har også kjøpt noen fra Via vai som var ok tidligere også har jeg tatt med noen til skomaker, men det koster jo litt å få de viet ut, men det var ikke noe problem altså.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Hvis dere bor i nærheten av CC vest på Lilleaker , der er en butikk i 2.etg. med mange støvletter for "tykke" legger.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #13 Skrevet 17. september 2009 hei igjen. første anonyme her. . kom på at inne på www.ellos.no så har de inne på sko delen noe som heter støvletter XL vidde
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #14 Skrevet 17. september 2009 Jeg har og kraftige legger :/ Kjøpte noen på økonomi sko i dag, og fikk de på meg Trikset var å ta glidelåsen igjen når du har skaftet så langt nede som mulig og dra skoen opp.. Sikkert dårlig fortalt, men det funket her hvertfall
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #15 Skrevet 18. september 2009 Hva med å kjøpe en størrelse større enn du trenger og legge i innlegg? De BLIR bredere i skaftet ved å gå opp en str..Tro du meg..Jeg må ha 41 i sko, og har TYNNE legger,- dermed ikke sagt lange slanke ben,- men TYNNE legger..Og får ofte en knyttnve mellom kanten på støvelett og leggen ( Hvis det mangler bare bittelitt på å få igjen på støvelettene tror jeg det er det "enkleste" ELlers så er rette skaft ofte breder, da de som har en "leggkul" på seg ogfte har den utvidelsen for langt ned i forhold til hvor den faktisk er og der støveletten begynner og gå in igjen er hvo man faktsik ER bredest over leggen. Et spørsmål til slutt.Lange støveletter til oss med lange legger? Hvro få kjøp?? Pga tynne legger, ikke fullt så tynne lår, kunne jeg tenkt med støveletter opp til kneet...MEn de lengste er 5 cm for kort. De som SKAL gå over kneet rekker akkurat opp til kneet, men "Knebøyen" på de gjør at de ser bare komisk ut.... Og de som går til opp på låre er jo ofte VELDIG vide den øverste biten (om man ikke ser på de "strømpestøvelettene" som går dit da) Noen med tips til ekstra LENGDE på skaftet???
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #16 Skrevet 18. september 2009 Tror Bianco fikser det for deg ... altså blokker ut eller hva det nå heter.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #17 Skrevet 18. september 2009 uff, sliter med det samme. har 37cm rundt leggen, og alle vanlige støvletter er MYE smalere enn det i skaftet... begynner å bli lei av å aldri finn noen som passer rundt leggen...
Tommage♀♂ Skrevet 18. september 2009 #18 Skrevet 18. september 2009 Disse har jeg, og de kan jeg ha jeans med rette ben under. Har aldri hatt en så romslig støvlett før, og jeg har STORE legger!
Anonym bruker Skrevet 18. september 2009 #19 Skrevet 18. september 2009 Jeg har lange legger, som er tynne i forhold til resten av bena. Bruker 41 i skostørrelse, og målt akkurat nå mitt tykkeste punkt på leggen..37 cm...AKkurat det samme som dere med tykk legg har..ER dere veldig små og har småe skonummer?? ALtså, i 41 får jeg (repeterer meg selv) ofte en knyttneve mellom legg og støvelskaft..... SÅ gå opp en størrelse eller to, bruk GODE varme ulvangsokker og en innleggsåle så skulle problemet vært løst. Jeg savner det å ikke kunne skaffe store nok str til å få gode, varma sokker nedi..Støveletter er jo ofte kalde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå