Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Startet med denne sprayen i går, men syns det er vanskelig å få til å spraye nøyaktig 8,15 og 22 jeg.. spes når omværden ikke skal vite hvorfor jeg sprayer :) hvor nøyaktig må denne sprayingen være? glemte meg i sta , sprayet da 15.15, men var jeg så forfjamset at jeg ikke husket i hvilken side jeg sprayet sist :) har nå en lapp og avkryssing..hehe.. har egentlig på alarmen, men i møte f.eks.. da passet det ikke..

Når kom bivirkningene deres ? syns alt jeg er trøtt og varm..heh, men innbiller meg det nok :)

Og mange snakker om blodprøver ? jeg ska ikke ta en eneste en jeg.. (det er privat så.. )hva måler dere ?

Det var da dagens store bekymringer ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140679476-litt-ulike-spm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Tar hepatitt og hiv-test.

Har du på mobilalarmen er det bare å huske det...sitter i møte o.l. kan du unnskylde deg med må ut en tur:)Ingen som har med det..

Jeg skal spraye i hvert nesebor morgen og kveld jeg så slipper å huske hvilken nesebor jeg skal ta i:)

Hei

Bare ett lite tips:

Jeg skrev lapp med alle datoene jeg skulle spraye og noterte H V H på dag en, V H V på dag to og så videre. Da trengte jeg ikke tenke så mye på det, kikket bare på lappen og fulgte den.

Tror ikke det er helt krise om du sprayer 15 min for sent.

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...