Gå til innhold

hvilken test høne pøne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, vi lurer vel veldig mange tror jeg, hvilke test du brukte med utslag så tidlig?

Nå kommer vel flere av oss til å svi av enda flere tester enn vanlig.... hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, svarer her også.

Testet positivt dag 18 i syklusen med billigstrimler fra billige-tester.no. 8 dager før IKM (sist søndag). Måtte ta to for sikkerhetsskyld, legger ved bilde;

http://www.dinbaby.com/content/view/thumbnail_user/563532

Kunne jo ikke tro det da, så kjøpte vanlig Clearblue. Tok CB-test to dager senere, 6 dager før IKM: klar positiv strek.

Merkelige greier, forrige svangerskap testet jeg først av 7 dager over IKM, så det kan tydeligvis variere..

Skrevet

Fantastisk!! Gratulerer så masse!! Jeg hat skapet full av disse testene, he he. Kommer jo til å bruke dem opp før tiden jeg nå....

Skrevet

hehe, hva mener du med at du testet positivt dag 18 av syklusen? mener du 18dager på overtid, siden du skulle hatt mens liksom? jeg er 3uker over i dag men testen var negativ...

Skrevet

Nei du, høne pøne har testet veldig tidlig, dag 18 i syklus, det er jo helt utrolig, noen variere eggløsning og kan ha svært tidlig i en syklus, andre igjen ka jo plutselig få svært sent... Kanskje du har hatt svært sent i denne syklusen...? Kan ta hcg i blodet hos lege, det vil gi svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...