Gå til innhold

hvor mange har det klaffet med prøverør på 1

Anbefalte innlegg

hei hei

skal til samtale i haugesund i desember, så hvis det går første gang er jeg jo gravid i januar.. tror jeg ..?? hehe

så jeg lurer på hvor mange som har klart det første gang å hvet noen om hor mange egg di setter inn første gang ??

:) :)

Fortsetter under...

Hei,

Vi har nettopp hatt vårt første ivf forsøk og det ble full klaff. :) Jeg er nå 5+3.

Jeg fikk bare to egg som var befruktet og fikk satt inn begge. Gleder oss til ul så vi får se hvor mange det er der inne.. :)

Jeg var hos en privatklinikk da, vet praksis er strengere offentlig.

Lykke til videre, du har en spennende tid forran deg.

hei gullfisken ; )

Hos oss klaffet det på første ICIS forsøk i Haugesund i 2003, har no en skjønn sønn på 5 år.

Har prøvd 6 forsøk etter det siden Mai i fjor uten å lykkes. Er no ruger på 1 fryst egg, skal teste på Søndag, håper att det er gullegget som ble lagt denne gangen ; )

Er stålende fornøyd med personalet i Haugesun kan ikke fullrost dei nok, så du skal vite du er i trygge hender ; )

Fikk satt inn 1 egg den gangen det ble klaff, pga en sykdom jeg har og att jeg har så mange misslykka forsøk har jeg de siste 3 gangene fått tilbud å sette inn 2 egg. Denne gangen ble det bar ett for det andre overlevde ikke opptiningen.

Ønsker dere mass lykke til, dere har en spennende tid i møte med oppturer og nedturer ; )

Hei:) Det klaffet for oss på første ICSI-forsøk i januar 2007. Fikk befruktet 16 egg, satt inn 2 og fikk 8 på frys. Lillemor blir snart 2 og nå har jeg termin med nestemann rett rundt hjørnet. Denne lille luringen er faktisk hjemmelaget:)

Annonse

For oss klaffet det på 1. forsøk i februar 08 og en liten jente ble født i november 08. Fikk satt inn ett egg og har seks på frys som vi håper å snart tine opp. Vil gjerne i gang med søskenforsøk over jul. Lykke lykke til!!!!!!!!!

Lykke til videre i prosessen, gullfisken., og et kjempelurt innlegg å komme med:-D Og til alle dere andre jenter som har svart på dette innlegget: DERE HAR GITT MEG HÅPET TILBAKE!!! Blir nesten rørt til tårer.

fikk ikke forklart helt riktig .. men vi skal i gang med 4 søsken forsøket- Også er det jo med en ny mann. det er visst ca hvert 5 egg som blir barn sånn ca forklart. så det gjelder å treffe blink da:)

Annonse

Vi hadde første IVF i mai. Fikk bare et egg som kunne brukes men det klamret seg godt fast :-) Så er nå 21+6 og har en aktivt liten snuppe i magen :-)

Masse lykke til dere alle sammen :-)

Klaff på første forsøk med ICSI i -08, 11 egg ut, 8 befruktet, to på frys og ett satt inn. Nå vil vi igang med fryseforsøk over nyttår og håper på tilsvarende hell :)

Lykke til til alle her inne........vi trenger det ;)

Satt på første forsøk i 2007. Satte inn de to eggene som hadde delt seg fint, men det ble kun ett barn til slutt. Til gjengjeld verdens beste lille kar på 2 år og 3mnd:)

Nå skal jeg ha uttak og innsett til uka. Er optimist og satser på full klaff denne gangen også::)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...