yr<3 med 2 gutter! Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Jada, neida, har enda over ei uke igjen til IKM, men det er jo aldri for tidlig å begynne å bekymre seg. Hadde helt glemt fra sist gang hvor mange ting det er å tenke på. *He, he.* Forrige svangerskap endte lykkelig med en gutt i 06, men det er jo så lenge siden at jeg har glemt en del detaljer. Husker at jeg hadde stikking i mageregionen ei stund før jeg testa positivt, men husker ikke om det var midt i eller på ei side. Og nå har jeg altså hatt stikking/murr/svie (stryk dert som ikke passer) på venstre side av magen. Og da er det jo veien kort til bekymring; er det normalt og festesmerter (eller hva det nå heter) eller et tegn på at egget fester seg utenfor livmoren, altså exu? Hjelpe meg, her vet jeg ikke om jeg er gravid engang, og det er lenge til testing og et svar. - Hvor skal det ende etter eventuelle 40 uker og 2 dager? Djiiiiiiiii...
yr<3 med 2 gutter! Skrevet 17. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. september 2009 ...og på toppen av det hele blander jeg høyre og venstre i kjent stil! Men, barn skal man ha! (Håper dere skjønner de spede forsøket på humor her.) Eh, altså, det er på høyre side det stikker/ svir.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hei:) Tror ikke det er noen fasit på hvor det skal stikke;) Noen har på en av sidene, andre har begge, mens noen har midt i magen. Det er bare kjempelovende at du har sånne murringer! Krysser fingrene for at det er en liten spire som fester seg! Og jeg tror ikke at du kan merke om det er en exu så tidlig. Masse lykke til!! (Sånn er det å være prøver;) Og det er vel enda verre når man er gravid tenker jeg, hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå