Gå til innhold

Någen så har hatt eller vært i bryllup på Nordvegen historiesenter på Avaldsnes på Karmøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kordan va lokalene og maten fra Lothe`s?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i bryllup der, men har spist søndagsmiddag der flere ganger, lokalene er fin og har en flott utsikt over Karmsundet, toalett i samme etasje, heis ned til lokalet. Maten ifra Lothe er veldig god, har spist både på restaurangen og fa catering delen til Lothe, er litt dyrere enn andre plasser, men veldig god.

Skrevet

Vi vurdere sterkt å ha bryllupet vårt der..men har ikke sett lokalet enda..hehe...Men selve bryllupspakken hørtes så bra ud:)) Kjekt at maten er god i catering delen også da:)) Er det et lyst lokale? trevegger eller tapet? hehe...

Skrevet

der er en stor vegg som dekker hele langsiden av lokalet som er dettet av vinduer ut mot karmsundet, ellers så er der panel på veggene men det er ikke av den mørkeste sorten, en godel kunst på veggene, er en skillevegg der som kan gjøre lokalet større/mindre, det er handicapvennlig vist det har noe å si, vist dere trenger å underholde gjestene imellom vielsen og middagen under fotograferingen så kan det sikkert ordnes med visning/rundtur på museumet i under etasjen, vi vurderte dette selv til vårt bryllup, men har endt opp med å gifte oss på et annet sted i landet :-)

spør vist det er noe annet så skal jeg prøve å svare så godt som jeg kan.

Skrevet

Høres jo flott ud med disse vinduene mot Karmsundet...e midre gla i panel...:)) Me får jaffal gå å se på det..greit når di har fullt opplegg syns eg:)) Vett du om andre flotte lokaler i området?

Skrevet

Eg har voldsomt lysst på lyst og kjekt lokale...:)) Der e mye litt mørkt og maritimt på Karmøy...

Skrevet

finnes noen forskjellige steder feks kafeen i visnes, kanskje litt røfft, men koselig, middvik feriesenter er også ganske fint, det er på vei ned til visnes. kommer veldigt ann på hvor mange dere blir, er du kjent i området.

Skrevet

Vi blir ca 60.. Hvilket lokale av disse egner seg mest til bryllup syns du? Er ikke så veldig kjent men finner nåkk fram:))

Har du vært på speiderhuset i kopervik?

Skrevet

Nei jeg har ikke vært der, men har sett bilder der ifra og etter det jeg kan huske så er der fint. Kaffen i visnes blir for liten, Er ikke sikker på hvor mange der er plass til på middvik, men de kan du søke etter på middvik feriesenter, eller så er der jo grendahus/helselagshus rundt forbi, er også noe som hetter akf-huset som har tilknytting til hydro aluminium, men kanskje litt mye panel der :-)

Skrevet

Men du syns at Nordvegen er "fint nåkk" til bryllupsfeiring eller?

Skrevet

Ja, det synes jeg vurderte som sagt selv, men har valgt et sted som er 35 mil borte :-)

Skrevet

Tuse tusen takk for hjelpen:)) Koseligt å "prate" med deg:)) Hvor skal du gifte deg nå da?

Skrevet

Bare hyggelig å være til hjelp :-)

Jeg skal nå gifte meg på en liten plass på sørlandet.

Lykke til med planleggingen

Skrevet

Takk for det-og masse lykke te du og:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...