Gå til innhold

Film

Patetica fåkksi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg melder meg til å spille hovedrollen i den nye filmen "Kvinner som hater menn".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med "lang trening" tillater jeg meg å skjønne at det er "-med mannehat", og ikke "lang trening daglig, jogger oppover bratte bakker, har DEN sprettrumpa som ingen kan motstå, fresh bobfrisyre og sportsparfyme" og derfor mer likely til å få hovedrollen enn meg.

Skrevet

Jeg krysser av for lang trening ikke-helt-daglig-men-ofte-nok, og LØPER opp bratte bakker, jogging er for wimps, sprettrumpe er mine foreldres genetiske kompensasjon til meg for å gi meg ræva rygg og legger som bare er pene utapå - så langt er jeg definitivt kvalifisert. Når det gjelder bob og sportsparfyme må jeg bare si at ræva mi ler av deg, ingen utenfor Stepford vil ha det. Men likevel tror jeg fremdeles at det er på "som hater menn" er min beste kvalifikasjon.

Skrevet

Yes, ja, det kreves ikke akkurat gode skuespillerevner. Her skal det komme fra margen.

Skrevet

Du kan være min body double, du har sikkert alderen på din side der. Men hate kan jeg gjøre sjøl.

Skrevet

Jeg har bursdag om noen dager :S

Jeg kan godt utfylle stuntwoman-rollen, den som innebærer yyyiiiiha-karatehopp, spark i familiejuvelene og skyting med sprettert mot øynene.

Skrevet

kan jeg få være hun patetiske som overtar krypet?

Skrevet

Jeg får vel ta på meg å spille diverse utgaver av menn jeg da dersom ingen andre melder seg frivillig.

Alt for kunsten!

Skrevet

hehe... du kler helt klart rollen som mann :D

Skrevet

Pa te ti ca, hvis du skal være body-double for luten, så trenger du ganske mye større mugger. Jeg bare nevner'e, lizm.

Skrevet

Fnys, sug lut e'kke akkerat kjent for mugga sine for å sire sånn.

Skrevet

Pøh, det er bare fordi hun er så jævla svær i kjeften at alt annet virker smått.

Men hvis PK09 hadde stått på nytt og luten hadde vært deltager, hadde verken du eller jeg vært vinner'n, for å si det sånn.

Skrevet

Detta skal jaggø sjekkes ut!

Hilsen fin i munnen og derfor er brystene så tydelige.

Skrevet

Pistolklubb? Pakistan? Snorlax Snowman? Jeg skaffer meg ikke MySpace-venner for å sjekke, så: Hva faan er PK? *tydeligivs ikke i loopen og like tydelig google-hemmet men brystfager med stillas*

Skrevet

PK09 var årets puppekonkurranse som tilogmed ble fotodokumentert flere ganger. Jeg vant så det SANG!

MySpace du liksom, hva taru meg for?

Skrevet

Jeg tar deg ikke i det hele tatt, selv mot betaling, men MySpace-profilen PK09 kom opp som et av mange tydeligvis irrelevante treff, serru. Og profilen var sperra for innsyn, men så sånn passe homo ut.

Skrevet

Ho ho hohh, da må Muggs ha stått bak, hohh hohh hooooooo!!

-

200 euro for some apetit, buy one and get one free.

Skrevet

Ja, ape-tits kommer ofte i par, men strengt tatt holder det med en for de fleste. Noen ape-tit-bulimikere kan imidlertid ikke få nok, så tilbudet ditt kan nok friste mange.

Skrevet

Det er jeg som frister, tilbudet er bare for syns skyld.

Faen, jeg bestilte meg mat to på ett og den har ikke kommet enda.

Skrevet

Bah, humbug! Nettside for hets og minimugger! Tar skarp avstand fra myggstikkmuggene! Fotomanipulert fotorealisme!

Skrevet

Men håret, det sier vi ikke noe på.

Sorry Bærkorg, du fikk vann i det ene kneet denne gangen og..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...