~\/ero~ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 og der stod det gravid. Tenkte at siden jeg har tatt to tester som var veldig svake og en som var litt svak så var det lurt å ta en cb digital. Da er det enten eller. Selv om jeg tolket testene som positive så er det noe annet når den er digital. Så da er det bare å reise til legen på tirsdag for å se om spiren sitter på rett sted denne gangen. Er snart bare 6uker siden ex.u så det sitter ganske friskt i minne. Håper alt er som det skal. Dette gikk mye fortere enn forventet og det kom ganske overraskende siden vi hadde pause ifra prøvingen. Legen sa også at sjangsen for å bli gravid var noe redusert. Vi begynte ikke på prevansjon igjen, men hadde lite sex og hoppet av svingen. Så da var det nok en liten svømmer som lurte seg inn;)
LillePersille88 ? Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer med spire!!!:D:D Det går nok bra denne gangen:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer sååå mye!! Masse lykke til med svangerskapet, krysser fingrene for at det går bra denne gangen:)
Skoobidoo Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Grattis Kommer nok til å gå kjempe bra!!
<3OSS<3 Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Grattis Så bra at det gikk så fort da
~\/ero~ Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2009 Tusen takk for gratulasjoner. Jeg tenker litt sånn at jeg ikke kan være så uheldig to ganger på rad. Satser på at det vil gå bra denne gangen. Håper å se dere alle inne på 1.trim snart. Så håper jeg at jeg får et lengre opphold der denne gangen. Lykke til med prøvingen alle sammen=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå