Gå til innhold

Da er spotting et faktum....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og jeg kjenner at tanta kommer i løpet av morgendagen, lei av prøving og lei meg!

Da stemte det altså....at alle "symptomer" jeg har kjent, utelukkende er PMS og ingenting annet!

Over og ut.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler med deg:/ Det er lov og deppe noen dager nå og være skikkelig lei deg.......men håper du ikke er for lei til og prøve igjen med samme innsats neste mnd:)

Lykke til og mange varme trøste klemmer fra meg:)

Skrevet

Nei og nei så dumt. Føler virkelig med deg. Er det ei jente som fortjener å bli gravid nå er det deg. Masse trøsteklemmer.

Ps krysser alt jeg har for at tr allikevel holder seg unna!!!!

Skrevet

Takk for det alle flotte jentene...♥

Jeg har fremdeles høy temperatur, ligger 0,5 over "normalen" min....noen som vet når tempen pleier synke?

Jeg fikk litt svakt rødt slim på papiret (måtte stikke papiret litt oppi der før det kom), så jeg vasket hendene og kjente på livmortappen...

Den kjennes lukket, hvor kommer blodet fra? Trodde den måtte være åpen for at man skal kunne spotte?

Kjentes som at blodet ligger rundt tappen...uff...ikke vet jeg....

Eneste jeg vet er at magefølelsen min er ikke god...pleier stemme det..

Skrevet

Føle rmed deg :( Jeg fikk tanta ei uke for tidlig så nå skal jeg bestille meg legetime. Tappen ja.... den kjentes lukket hos meg igår også og blod rundt... Ikke kjent på den idag...

At den ikke kan holde seg borte den fæle tanta...

Skrevet

Men, du har jo fortsatt ikke fått TR ♥ Axinija ♥!!!!!!!!

Herregud - så like pp`er vi har denne gangen(!!!), jeg fikk svakt rødt slim på papiret på tirsdag når jeg tørket meg, men så ingenting mer - bare masse mensenmurringer i korsryggen og nederst i magen, har vært sånn siden tirsdag og i dag er det torsdag, altså tredje dagen med skikkelige murringer. Er på syklusdag 30 i dag - greide jo ikke la være å teste i dag heller (morgenurin), arggghhhhh - og den viste negativ, det var den siste testen jeg hadde - men hvor faen blir det av mensen da???

Magefølelsen min er heller ikke god nå - sånn har det vært siden mandag - så... =(

MEN, vi bør jo være positiv så lenge TR ikke har kommet ennå da - det er vel bare det at vi egentlig innerst inne ville ha testet positivt nå istedet, ikke sant??

Krysser fortsatt fingrene mine for deg ♥ Axinija ♥

Stooooooor klem fra

Skrevet

Neida, vet jo at jeg ikke har fått TR enda, men siden TR begynte på akkurat samme måte sist PP...så vet jeg innerst inne hva jeg har i vente! ;)

Så får vi se hva som skjer de neste par dagene...har ikke spottet noe mer siden jeg skrev innlegget, men det øker nok!

(opplevde nøyaktig det, som sagt, sist PP) ;)

Skjønner godt frustrasjonen til oss begge;

du er på din 2.pergo-kur og hadde en følelse av at "nå skal vi lykkes", jeg fant EL og hadde nøyaktig samme positive følelse...Nå skal det bli blått kryss på CBèn ja!! Men nei.. :(

Krysser fingrene for deg ☆Meg og lille snuppis☆, lovende at du ikke har sett noe til tanta enda da... :)

Kan garantere deg at min er i full anmarsj! ;)

Bamseklem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...