linaa Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 inne i pp2 =)) spent egentli, 28 aug syklus dag 1 . forventa mens den 18 sep: )) håper virkeli det er en spire der nå. hvor tili kan man teste ? å ikke minst muligens merke symptoner ?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hei hei! Godt å se du e fremdeles ved godt mot Symptomer e så individuelt at du kan vel egentlig kjenne det dagen egget befruktes og til riene starter. Hehe.. (sånn bortsett fra mage og pupper vokser da..) Så...ja...dei aller fleste merke vel noe rundt tia mensen skulle komt. Testing sies vel å være tidligst!! 10 dpo. Eller 4 dager før ikm. Men det e individuelt det og..som ALT! Hehe.. Noen får utslag dager før ikm..andre uker etter ikm... Nå blei du sikkert ikkje klokere i det heile tatt!!
linaa Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 oki. takk for svar =) bare vært veldi tørst å tissatreng i det siste.. blod smak i munnen titt å ofte.. å veeeldi trøtt.. men det kan jo være andre grunner til att jeg er det også sikkert så er litt vanskelig =) speeent hvertfall..
linaa Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 noen som har noe tips å råd ? sitter å tenker... Er jeg , Eller er jeg ikke.. blir så stressa : o
-68mamma Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Da burde du kanskje ta en test, istedet for å stresse ?
linaa Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2009 syns det er tili å teste : o
(",)snartimål (";) Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 hei på deg=) ikke for å skremme deg men det kan ta opp til 11-12 uker på tester slår ut... jeg tar blodpröver når det har gått for langt... jeg fikk beskjed av min gynokolog i går at jeg skal heller teste med de billige testene enn de dyre... så nå skal jeg teste igjen og slår den ikke ut er det blodpröve på meg og ultralyd så fort vi får test resultatet ... =) lykke til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå