Gå til innhold

Jaja...Da blir det i allefall rødvin til helgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

...noen flere som fikk M i dag/igår? Vi kan sende hverandre gode fruktbare tanker og skåle litt =)

sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre....venter TR på lørdag, mistenker sterkt at den kommer ja, fordi jeg ikke har sett en positiv graviditets-test siden i juni (mistet da i SA)...

Har testet, men ingen klare positive tester...løpet er nok kjørt.. :(

Kose deg med vin i helgen, jeg skal jobbe...

Skrevet

Unn deg et glass etter jobb! Sunt for kroppen, godt for...eh hjertet? Uansett lykke til=)

Skrevet

nyt vinen:) og lykke til med neste gang!! satser på at det ikke blir noe vin om en måneds tid;))

Skrevet

13 dpo i dag, tanta kom presis!

i morgen blir det nok en svært fuktig kveld ute på byen, hehe.

kos deg=)

Skrevet

Jepp, jenter! Vi får drikke mens vi kan =) Skål for fruktbarheten, hihi

Skrevet

fikk denpå onsdag i grunnen. eller spotting! i går kveld kom den for fullt =) KOOOS deg med vin!!! jeg koser meg med en røyk ;) hehe... lykke til på neste PP!!!

dette er egentlig den første mnd jeg virkelig PRØVDE å bli gravid, men har ikke gått på pillen siden mai... er dette da min 2.pp??

Skrevet

Mmmm..tror det. Samma her, forresten. Hm...røyk, ja - din Fristerinne!! =))

Skrevet

hehe! ja det var deilig, men samtidig så liker jeg det ikke for tiden!! jeg har liksom tenkt at NÅ er jeg gravid, og da smaker ikke røyken noe særlig (kjempe bra for da er det NULL problem å slutte når den positive testen ligger på badet!=D ) ... gleder meg sååå mye! =) lykke til i din neste PP =)

Skrevet

Blir nok litt vin idag på meg også, blendahvit test nå i ste...var ikke helt den planen jeg la, men, men... :) Skal feire en kompis som blir 30 år, så det blir nok morro:)

Ha en fin helg damer, åsså håper vi og krysser fingrene for full klaff neste pp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...