Gå til innhold

Hørte et bittelite hjerte slå i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i dag. Er 11 uker i dag, og da lyttet legen med doppler, det gikk ikke lenge før han hørte hjertet. Artig!! Blir liksom mer reelt nå.

Skrevet

Idag fikk vi høre det lille hjerte slå, det var så koselig ett ordentlig bevis på at det bor en liten der inne.

Skrevet

Heldig du er!

Jeg skal på kontroll hos jordmor om litt over en uke og da er jeg 11+2. Er det vanlig å høre hjertelyd i uke 11, mange sier at det ikke er vanlig og at man ikke får høre noe hjerte før andre kontroll time.

Skrevet

Jeg har sett to små hjerter banke på ultralyd-sjermen på sykehuset :) Er veldig glad for at allt er i orden, med begge mine to små :) Noen flere som skal ha tvillinger i april?

Skrevet

Jordmora jeg var hos i dag, var litt usiker på om vi fikk høre hjerte, ho sa det kom ann på hvor høyt livmora var kommet. Jeg er i uke 12, .

Skrevet

Koselig å høre hjertelyden, den lille sin måte å si at "her er jeg mamma". Legen sa at det fortsatt var litt tidlig, så han kunne ikke garantere noe, men bestemte seg for å prøve. Det gikk heldigvis fint. Han sa at i uke 12 skal man høre hjertelyd med doppler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...