Gjest Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hadde mensen for 19dager siden, når jeg tørket mg i morgen va dr litt blod på papiret. Har blødd siden, mn veldig veldig lite. Har murringer og vondt i korsryggen, ømme brystvorter, kvalme. hmm tror eg blir gal. hehe. Va tenker dere med en gang? mensen eller festeblødning?
Eurecaღmed spireღ Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 kan vel ikke være mensen.... blir spennende å se!
-68mamma Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Festeblødning er så uhyre sjelden at det nærmest er en myte. Snakker man med gynekologer og fødselsleger om dette fenomenet så ler de bare... Tror derfor ikke på at det er festeblødning. Derimot kan det være en liten blødning fra et blodkar i skjeden. 19 dager syklus er mulig dersom det går lang nok tid mellom eggløsning og mens, dvs lutealfasen. Denne skal vel ikke være kortere enn 10 dager for at det ikke skal være en lutealdefekt ? Så hvis man har eggløsning ganske rett etter mens, rundt dag 8 - så kan man få mensen på dag 19. Men du kan jo godt være gravid da - jeg tror bare ikke det har noen sammenheng med blødningen :-) Lykke til !
Gjest Skrevet 18. september 2009 #4 Skrevet 18. september 2009 Var nok mensen desverre. mye mer inatt/idag. håper på klaff neste gang. lykke til alle andre :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå