*LillaMeg* Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Er i uke 7, og jeg er så redd for at det skal skje noe.. :s Det går opp å ned, og noen ganger tenker jeg at selvsagt går det bra, mens andre ganger er jeg livredd.. Er jo ikke akkurat bra det heller. Er så redd for at noe skal skje. Er så lenge til jeg skal til legen og. Er jo 13dager. Legen sa til og med at det var normalt med småvondt i magen, iogmed at ting vokser. Allikavel så klarer jeg ikke slappe av, og overanalyserer magevondt, ømme pupper og hvor kvalm jeg er.. *Gal* Dette er verre en testomanien jeg hadde jeg hadde mens vi prøvde.. Har og ofte magekrampe pga treg mage, noen som vet om dette er farlig? Eller som kan komme med gode råd, eller et eller annet før jeg blir sprø..
Nytt år, nye muligheter! Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hei! Det er vel ingen trøst, men jeg har det akkurat likens som deg!!! Kjenner jeg noe i magen, så blir jeg bekymra for det. Kjenner jeg ikke noe, så blir jeg bekymra for det også!!!! Er jeg ikke trøtt en dag, så begynner jeg å lure på d..... !Ganske slitsomt ja!! Prøver å si til meg selv at dette rår jeg ikke med uansett, men tankene er der! Selv har jeg et barn fra før, og har mista to ganger. Så jeg har prøvd både å lykkes, og ikke lykkes. Ingen av gangene jeg har vært gravid har vært likens, så jeg tror at dette er veldig individuelt. Noen kjenner mye, og andre kjenner omtrent ingenting!!! Ønsker deg masse lykke til!!!!!!
frøkenmilla Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Kjære deg. Forstår veldig godt at du er redd, men det gjør ikke dagen din noe lettere. Alle symptomene du nevner er faktisk ett veldig godt tegn på liv. Det høres litt rart ut kanskje, men er du kvalm og har ømme pupper, så er det kjempefint. Synes du skal prøve å glede deg over alle ting som er å glede seg over. Den "panikken" der har vel vi fleste hvert igjennom, så er veldig forståelig. Se på barnevogner og barneklær, eller hva som kan gjøre deg glad. Man må jo ikke kjøpe enda, bare se og planlegge. Tror du trenger det nå
*LillaMeg* Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Det er ikke lett.. :s Huff, vet at det er normalt med ømme pupper, men jeg blir redd om de ikke er såå ømme som istad, eller om jeg ikke er kvalm.. Huff, blir sliten av det, men prøver å ikke tenke på det, men det er ikke lett..
*LillaMeg* Skrevet 21. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2009 *dytt* Er fortsatt redd, og klarer ikke slappe av. Dumme meg har fortalt det til _alle_, Så er redd for at noe skjer pga det.. :s huff.. Er så lenge til de "trygge" 12ukene.. men ja.. Er redd for at jeg har tatt feil osv.. Føler meg dum som har sagt det til alle og.. huff...
lissin Skrevet 21. september 2009 #6 Skrevet 21. september 2009 Hei, skjønner deg godt. har de tsånn innimellom, i dag har jeg en kvalm/utslitt/svimmel dag, er i tiende uke, litt lei, og litt redd. Men dette her sånn det er å være gravid. Tenk på alle forandringene som skjer med oss både i kroppen og psykisk. Jeg synes det er nyttig å lese om utviklingen til gravide i bøker, gir en trøst at alt dette er vanlig. Klart du analyserer alt, treg mage er veldig vanlig, drikk masse, biola er supert, og grove korn produkter. Kvalmen varierer veldig med din fysiske form, er du utslitt/har sovet dårlig/ ikke trent eller bevegd deg er det veldig normalt at kvalemen blir verre. Lykke til.
lissin Skrevet 22. september 2009 #7 Skrevet 22. september 2009 Hvordan går det med deg Husnissa, går det bedre?
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 22. september 2009 #8 Skrevet 22. september 2009 du er nok ikke alene med og være redd! er selv redd hele tiden! men jeg er ung, i god form og røyker ikke, så da er det ikke så mye jeg kan gjør førr at den lille spiren skal trives! =) Og hvis det nu skulle gå galt, må man bare tenke på at det var noe galt med fostret!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå