Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 www.babytime.se Må bare legge dette ut nå. Bestilte der ifra. Fikk de i dag. Bestilte på tirsdag. Hadde fått feil i leveransen, så sendte mail. Fikk svar etter en halvtime om de skulle sende meg noen flere av de testene eg mangelt (fikk dobbelt opp av noen andre istedenfor. så antallet ble det samme, men i feil forhold...hehe) Så da skulle de sende nye Tenke seg til. Hehe...fort gjort og billig!!!! samme som andre steder. Gratis frakt over 150 og husk 200 kr's- tollregel.
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 jeg prøvde bestille, men kom opp frakt 999,- hva gjorde jeg galt?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2009 Hahahaaa!! Nei det e ikkje godt å si du!! Hehe....! Jau!! 999,- faktisk!!!! Alt me ska få til her..hehe.. så nå får eg altså 8 gratis tester i posten eg *megaglis* hohoo...!!
~\/ero~ Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Takk for tips=) Var billige priser der. Så nå har jeg bestilt en cb digital som viser antall uker.. Blir spennende og se hvordan den funker. Har akkurat testet positivt så det er mest for å se hvor langt jeg er på vei. Blir spennende
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå