Gå til innhold

Lang syklus denne gangen..........??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jenter!

Jeg stresser litt med dette, men jeg synes det er litt rart!

Er nå på syklusdag 36, og har ikke sett snurten til TR. Forrige syklus var også rar, men da gikk det andre veien, syklusen varte i 23 dager. Jeg tok en test på mandag, men den var negativ. Har nå akkurat hentet posten og da kom det flere tester! :D Hva skal jeg gjøre? Bare vente å se? teste en gang til? Jeg vet sannelig ikke. Skjønner ikke hvorfor denne syklusen er så himla lang!!

Som andre jenter her inne er også jeg en symptomjeger;)

Lista begynner å bli ganske lang:

Fryser lett

Humørsvingninger

Mensmurring

Magekramper

Smerter i korsryggen

Blødende tannkjøtt

Spenn/vondt i tennene

Halsbrann

Stikk i magen

Begynnende hemorider (kjennetegnes ved kløe i og rundt endetarmen samt. enkelte blodspor)??? Har hatt småkutt kjennes det ut som, og har blødd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du testet sist mandag ?

Da kan du vel ta en til nå - for hcg dobler seg jo annenhver dag - kanskje den slår ut idag ?

Lykke til !

Skrevet

Sliter selv med at syklusen er veldig uregelmessig og lang. Nå er jeg på dag 38 i syklusen. Hadde LH stigning for 1 uke siden. Har ikke testet enda... kjenner ingen symptomer foreløpig... Hmm, føler med deg

Skrevet

Takk for svar. Ja, kan vel kanskje det, men huff... gruer meg litt...Blir sikkert negativ da også...:P

Skrevet

Ja, det er slitsomt med uregelmessige sykluser!! :-s

Skrevet

Jeg har det akkurat likt! Bare at jeg er på syklusdag 37. Har tatt flere tester som ble negative, men jeg har symptomene. Vi begynner å bli ganske frustrert. Har lurt på dette med placebo effekten, jeg vet at det går an å innbille kroppen at man er gravid, men jeg føler meg virkelig gravid. Huff.... Det er uansett nervepirrende å vente, vil så gjerne...

Skrevet

Ja, det er egentlig ganske slitsomt... Skal man bare vente og vente. Hvor lenge skal man vente og testene fortsatt er negative da?

Skrevet

Tok en test til i gårkveld, blendahvit den også...:S Venter bare på at tanta kan melde sin ankomst nå så vi kan starte på en ny pp...

Skrevet

Så kjedelig :(

Er selv på dag 46, var hos lege på onsdag og tok blodprøve..

Fikk svar igår, og den var negativ..

Så må bare smøre meg med tålmodighet gitt..

Skrevet

Snakka ikke med legen, var bare på kontoret og tok prøve..

Men jeg venter 2 uker til, skjer ikke noe da så bestiller jeg time hos gyn..

Skrevet

Ja, greit å få sjekket det. Kan jo ikke gå sånn i lengre tid uten å vite! Nå har jeg begynt å spotte litt, brunt, så tanta er vel like rundt hjørnet regner jeg med...

Skrevet

Er på dag 41 nå og har ikke tatt noen test enda. Venter til fredag om ikke mens kommer. Hadde LH stigning på dag 31, så går ut i fra at jeg har IKM ca da... Skjønner ingenting jeg... Har aldri hatt så laaaang syklus ever..!! Hvordan går det med deg millies?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...