IVFlykke?? Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Hei Jeg er bare litt bekymret for om det bare er meg som seiler gjennom uten å være annet enn litt trøtt på kvelden?
♥Madame_Mim♥ Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hehe jeg tror nok bare du bør nyte den tiden du ikke har noen symptomer... jeg fikk ingen symptomer før jeg var i uke 9 og disse varte frem til uke 14.. Er i uke 16 nå, og har fremdeles noen brekkninger av og til og matlysten er fremdeles dårlig! Alt er nok i skjønneste orden
SophieH Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hei, jeg har akkurat gått over i uke 7, og har vært helt uten synptomer fram til for to dager siden. Nå har jeg begynt å få noen små blaff av kvalme morgen og kveld, ikke noe store greier, bare en sånn uggenfølelse som kommer brått på og varer ca et kvarter. Jeg tror også at du bare skal nyte den tiden du er uten symptomer, de kommer nok før eller siden Lykke til!
Snuppisa Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Jeg er 6+1 i dag, og føler egentlig ikke stort til gravidteten... Jeg har følt meg trøtt på kveldene, men syns egentlig at dette har blitt bedre allerede. Nå har jeg riktig nok lagt meg mellom kl. 20-22 da (står opp 06). Jeg har en datter på tre år fra før, og vet at jeg på denne tiden da heller ikke følte meg gravid, det kom 1-2 uker senere. Håper de symptomene kommer denne gangen også. Forrige gang mistet jeg i MA (ble oppdaget da jeg var 9 fullgåtte uker, men hadde vært dødt siden uke 5), og den gangen hadde jeg veldig lite symptomer. Derfor blir jeg automatisk bekymret når jeg ikke kjenner noe... Men det er jo mange som ikke blir dårlige i det hele tatt, så man skal vel egentlig bare være glad. Godt å høre at det er flere som har det sånn:-)
IVFlykke?? Skrevet 17. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. september 2009 Takk. Jeg har en egen produsert sønn:) Hadde samme tanker om MA og manglede symptomer med ham men det gikk jo bra. men siden den gang har jeg hatt en Ma og to exu så jeg er ganske nervøs.. Når dette i tillegg er IVF 3. forsøk så kjenner man presset kan man si:-) Skal til UL tidlig neste uke. Kontroll i 7 uke. Håper på et bankende hjerte men tør ikke slippe løs gleden før iallefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå