Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Fikk en ny batch...og jammen fremdeles svake streker hos meg Oiiiiii...men merke eg tør ikkje tro på det...hehe... har eg par stk liggende te, så ska ta i mårra tidlig...nå blei det sånn halvutvanna greier eg testa i..hehe... Håååååååååpe at eg endelig kan få en klar og tydelig test i mårra!! E så lei av å være i tviiil..hehehe..
♥REBECCA♥ Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 har også svake svake tester hehe:) men har også en mamma som har spådd at jeg er gravid nå,og hun har aldri tatt feil på det før, har fra før 3 barn:) så blir spennende:) hun sa jeg skulle teste meg 10 dagen over:) og det er i morgen:)
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 spennende! jeg har faktisk ikke testa i dag, bank i bordet. hehe svake murringer, akkurat nå er det ikke så ille. men hadde massse stikkinger før i dag, det bruker jeg ikke ha. spennende, ikm i morgen =)
♥REBECCA♥ Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 har også masse stikkinger nederts i magen, han små vondt i korsryggen,men det kommer og går,også små kvalm og hender jeg brekker meg, og sover kanskje mer en vanlig..
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 fikk ikke du positiv test i går, "mamma til tre gutter"?
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2009 Hadde kjempemasse murring og stikking forrige uke..denne uka har det egentlig vært helt stilt..bortsett fra mye luft i magen...fysjameg..hehe. Har og mere utflod enn vanlig.. og noe stikking i puppene eg ikkje har opplevd på lenge. E ikkje vonde, men hvis eg "trykker" på de så kunne eg like gjerne slått med ei jernstang av og til...
sommerbaby! Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 da svidde jeg av min siste test, negativ.. ikke en skyggestrek engang, AHH! jaja, da kommer vel mensen som vanlig i morgen, det jeg kjenner i magen er vel menssmerter. stikkingene der er vel bare for å lure meg. hmfp
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2009 Å neiida!! Bare tante tar håpet! Og tante kan holde seg vekke ei stund te syns eg Sånn en ett års tid kanskje Telte over her og eg e på dag 50 i syklusen min :-| Såå..enten e eg gravid her, eller så vil eg tippe på pco e.l.!!! VIL HA KJEMPEPOSITIV TEST!!!!!!
♥REBECCA♥ Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 var en veldig svak strek der. tror du jeg er gravid?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 Åååh så spennende Drømme stress-less!! En strek er en strek, og du ville ikke fått to streker hvis du ikke var gravid. Så jeg hvisker et lite gratulerer jeg, og håper at du får to klare streker i morgen. Du bør løpe og kjøpe en digital, du får garantert opp "Gravid";)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2009 Hvis eg e så heldig å være gravid nå, så e det ikkje mye hcg eg skille ut så i tilfelle, tror eg. Hehe...huff...e så hardt å ikkje vite! Men!!!! På dag 50 is syklusen nå, og lavere tapp i ettermiddag...så får se om tanta dukker opp plutselig..!!
Carina har to små gull Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Yhyre spennede å følge med deg Drømme strss-less. Du får komme med snar oppdatering så fort du har testa i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå