Lissi♥♥♥♥ Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Ja, de er nå herlige disse små, men skulle ønske de kunne holde disse kroppsvæskene litt mer på kontrollerte steder..: Minsten (3,5 mnd), hadde en god bæsjebleie som jeg godt tåler å bytte, ja det koster meg ingenting, er bare gode greier. Så skal han bare få ligge å lufte rupestumpen litt på teppe. Har jo gjort dette hundre ganger før, og feiler visst igjen. Idet jeg bøyer meg over han får å gi han litt kos på kinnet sender han den tissestråla rett på genseren og buksa mi. Dette må skiftes. Etterpå når jeg skal ta bleie på han, har jeg oversett en tisseflekk på gulvet og plasserer kneet mitt oppi denne dammen. Så ta jeg han opp, har tenkt å gå ut litt. Da gulper han jo over hele seg og på den nyskifta reine genseren min (he, he:) Argh...skifta body på han, men genseren min får bare ha en vasket gulpeflekk, og joggebuksa får ha en inntørka tisseflekk på kneet. Skal bare en kort tur utafor huset, så ingen ser megher ute på bondelandet. Det blir vel en ny runde med gulp snart, så jeg kan ikke skifte hele dagen, vaskemaskinen går jo i ett den... Nei, nå får vi ta en liten tur (med gulpeklut) i baby-bjørnen, det liker småtten;))
elikatt -mamma til 4- Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hehe, ja det er jo ikke så ulikt min hverdag dette! :-) Det er ikke så enkelt bestandig å være tipptopp når man til stadighet blir utgriset av en eller annen kroppsvæske! :-) Jeg bor på landet jeg også, og kjenner at jeg kan ikke være så nøye på det hele tiden. Prøver å se ren og pen ut på bytur da! :-)
MiMa09 Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Hehe. Vi får vel bare leve med det. Han lille babyen min gulper alltid rett nedi utringingen på genserne mine. Fordelen er at det ikke er gulpeflekker på meg, men hvis jeg ikke skifter bh umiddelbart så går jeg med den gulpelukta sivende opp gjennom hele dagen. Jeg kjenner det ikke lenger, men tror nok at alle jeg møter gjør det... Men det er jo en egen sjarm med dette også :-D Tida går desverre alt for fort, og snart er de ikke babyer lenger.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Hehehe Gutten min har det med å gulpe nedi "kløfta" mi han og. Det slår aldri feil, hver eneste gang han skal rapes
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå