Gå til innhold

vannet går!!!! dette blir spennende :D

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, har termin 8. okt så det er 21 dager før termin, men er 37 uker, så da er det ikke å regne som prematur lengre men fullt utgått svangerskap : ) Er glad for det!

kjenner ingen rier enda, venter og venter,

skal inn på kontroll etter 12 timer, så det blir nå i kveld om ikke noe starter før den tid..

Annonse

Oi! Masse lykke til!

Fødsel senest i morgen, da? WOW!!

Jeg har termin 3.okt... Men tenkte å vente med fødsel til rett over neste helg da både mamma og svigermor har ankommet byen :)

Men tulla har festet seg og alt er klart... Unntagen meg.. Blir man noengang klar??? Hmm...

Da har jeg født allerede jenter : )

fødselen startet helt av seg selv fredag 18.september om morgen 24 timer etter at vannet gikk. Kom på KK og var forberedt på å bli i gang satt, hadde avtale til det... så viste det seg at fødselen allerede var i gang, hadde 6 cm åpning men hadde ikke noen rier jeg merket noe stort til !!!

3 timer senere kom gutten til verden, -helt utrolig.

JM sa også noe lignende har hun aldri opplevd ved en førstegangs fødende. Rask og god fødsel, revnet litt, men ikke alvorlig. Barseltiden er vel noe av det tøffeste jeg har vært med på frem til nå.. Amming er ikke bare bare. Men gutten min er frisk og rask, vakker og utrolig sterk :)

Og det er deilig!!

Kjempe glad mamma : )

Massevis av lykke til til dere jenter!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...