Gå til innhold

Negativ samtale (litt langt)

Anbefalte innlegg

Var forrige uke til samtale med gynekolog ang planlagt keisersnitt, men det var det ingen grunn til at jeg kunne forvente. Ble så lei meg:(

Babyen ligger i skrå leie, så det skal sjekkes ved ny UL i uke 36, er nå 33+5. Om den fortsatt gjør det da, var det en medisinsk grunn til å få keisersnitt. Grunnen til at jeg ønsker keisersnitt er jo opplevelse fra sist fødsel som er 7,5 år siden, lang fødsel og med et langt etterforløp med inkontinens.

Gynekologen skulle ta det opp på et møte med de legene som utfører snittet, og så gi meg tilbakemelding, men som sagt hørtes det ikke ut som jeg kunne forvente det, har jo tross alt jobbet for å få dette siden jeg var 10 uker på vei.

Var hos fastlegen min i går, og fortalte han om dette, og da sier han at jeg skal ta kontakt med han når jeg får den endelige tilbakemeldingen så skal han hjelpe meg videre.

Er det noen av dere som har vært med på lignende??

Blir helt deprimert av dette jeg, skulle liksom kose meg de siste ukene, men kjenner at jeg er urolig og dårlig humør konstant.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140677197-negativ-samtale-litt-langt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars deg- skjønner godt at dette er frustrerende! Hvilket sykehus hører du til? Er det et alternativ å bytte sykehus? Ullevål og Riksen tvinger ingen til å føde vaginalt... Syntes du med en så god grunn bør få lov til å nyte graviditeten din og ikke bekymre deg- det er så dårlig gjort når legene ikke tar hensyn. I stedet for å vente i flere uker, syntes jeg du skal stå på- ring fødeavdeligen- avtal ny samtale (evt krev), eller begynn å se deg om etter et sykehus med litt respekt for gravide kvinner...

Lykke til!

Hører til Sykehuset i Skien, så er jo klar over at det fritt sykehusvalg, men så skal man vel til samtaler evt den andre plassen man ønsker?

Vet ikke om jeg orker den kampen, men nå venter jeg på tilbakemeldingen, så snakker jeg med legen/jordmor så håper jeg de kan hjelpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...