solskinn +;) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Sønnen min skal bytte barnehage pga lang kjørevei. Vi besøkte barnehagen og fikk føelsen av totalt kaos! Det var mange barn per voksen og fikk inntrykk av de som jobbet der ikke hadde full kontroll. De som jobbet der var ganske så unge jenter også som kanskje ikke har så mye erfaring.. Kjenner jeg gruer meg og til at min sønn skal gå i den nye barnehagen. er det noen som har hatt den opplevelsen her?
Makko med to små gutter Skrevet 18. september 2009 #2 Skrevet 18. september 2009 Enkelte dager er det self. litt kaos. men det har ikke vært mange dagene på de 2mnd mini har gått i barnehagen. Jeg ville vært litt skeptisk. At det er kaos en gang, betyr ikke at det er slik bestandig og -unge mennesker trenger nødvendigvis ikke være dårlig.... -Jeg ville spurt veldig spesifikt, hvor mange unger er det pr voksen? Hva slags aktiviteter holder de på med? Hvordan løser de konflikter? Hva gjør de for å redusere støynivået? I morres møtte styrer oss i gangen med en kaffekopp, en satt å tegnet med en gjeng, en satt å spiste frokost med en unge, og ei var på musikkrommet med resten av ungene. Det føles veldig godt å putte 1åringen i stolen for å få frokost når det er så rolig. .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå