Gå til innhold

5+0 i dag! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad!

Denne gangen føler jeg at alt kommer til å gå bra.

Hvordan er det med dere, jenter?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 5+1 i dag :) Dette er første gang for meg, så vet ikke helt hva jeg skal føle, men føler på en måte at den sitter. Kjenner endel stikkinger i sidene innimellom, men tror det skal være normalt. Ellers har jeg ikke så mange symptomer ennå, men er litt mer trøtt og sliten. Heldig vis ikke noe serlig kvalm, allet enn at jeg kjenner godt at jeg trenger mat når jeg våkner for ikke å bli kvalm.

har bestilt meg time på Volvat i dag for å se etter hjerteaktivitet i uke 8. Trenger det for å senke skuldrene litt tror jeg :)

Skrevet

Ja, jeg er også 5+0 i dag. Jeg så på et annet innlegg at vi hadde samme termin 23 mai..stemmer ikke det?

Veldig glad jeg også, men føler meg ikke noe særlig gravid enda. Fortsatt normalt med overskudd og koser meg med kaffen. Ikke kvalm heller enda, men det kan vel komme etterhvert.

Med de to andre mener jeg at jeg følte meg mer gravid på dette tidspunktet, men mulig jeg husker feil. Jeg håper ikke det betyr at noe er galt, håper heller det kanskje betyr at det er en gutt denne gangen..;-)

Skrevet

23 mai stemmer veldig bra:) Er hvertfall foreløpig termin, men tenkte jeg skulle på UL i uke 8 jeg også. Bare for å roe meg litt siden jeg har hatt to SA nå i sommer.

Føler meg ganske så gravid, men er ikke veldig plaget med noe enda. Trøtt, tisser oftere, varm og rar i kroppen, diare, ømme bryster og så presser det litt mot korsryggen. Ellers skal jeg ikke klage!:)

Har hørt at alle graviditeter er forskjellige så tror ikke du skal bekymre deg:)

Er en spennende tid framover!

Skrevet

Er også 5+0 i dag jeg, og etter beregninger på terminkalkulatoren her inne har jeg termin 23 mai..

Har ikke mange symptomene enda, men smått kjenner jeg at jeg er kvalm, men så går det over. Kommer litt i rykk og napp^^,

Merker også at mye støy og masse rop og hyl fra unger tar på..

Var i bursdag i går ettermiddag/kveld og det var slitsomt..

Ellers er formen kjempefin og jeg kjenner at det buldrer og braker, stikker og murrer både i magen og i livmoren :)

Brystene er ømme og det er helt grusomt å skulle ta av seg bh-en på kveldstid ;P

Hadde en SA sommeren for 2 år siden, så håper at spiren holder seg fast denne gangen =)

Skrevet

5+1 her også:) Hurra for mai-gjengen:)

Skrevet

Jeg er 5+3! Idag er jeg ikke så kvalm! Det hjelper å være på jobb for meg, for da tenker jeg ikke på det. Er veldig trøtt om dagen da, så blir tidlig kvelden og trøtte morgener:) Men det går!! Skal ringe legen imorgen for å informere om graviditeten, og bestille meg en time etterhvert!

Skrevet

Deilig å føle på at man er gravid:)

Merker at kvalmen begynner å snike seg på . Håper den ikke blir så ille slik at jeg ikke kan gå på jobb og spyr i ett sett!

Kjenner igjen mange av symptomene deres. SPesielt med bh på kvelden. Huff!:)

Hvordan er det med mannen i huset da? Min er litt engstelig for at det skal gå galt så vi snakker ikke så mye om det. Gleder meg til de 3 månedene har gått...

Skrevet

samme her.5+0 i dag. termin 23 mai : )

ikke bestilt time hos lege enda, men må gjøre det etterhvert.

er egentlig fin i formen. litt vondt i eggstokkene/underlivet men det er vel normalt?

er 2 gangs men husker svært lite om hvordan det var selv om snuppa kun er 2 år..

glemmer fort, he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...