Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 17. september 2009 #1 Skrevet 17. september 2009 Testdag idag, rd 13, negativ.. Så da var det toget gått.. Ganske trist ja.. (fryseforsøk) Setter nok i gang med vanlig ivf om et par måneders tid, får høre hva de sier på sykehuset. Er hjemme fra jobb idag, orker ikke forholde meg til så mange idag, så skal gjøre hva jeg kan for å slappe av og kose meg.. :')
gull-håp Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Hei cilie Veldig trist å lese dette. Det er jo det siste vi vil. Føler med deg i dag. Klart du skal holde deg hjemme i dag, det tar litt tid å la en sånn nyhet synke inn. Høye fjell og djupe daler dette her Lykke til med neste forsøk.
Phoenix1 Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 Uff...det va kjempeleit. Håper du kommer deg fort opp igjen og ser fram mot neste forsøk igjen. Bare slapp av og kos deg masse hjemme i dag så godt du kan. Unn deg noe godt og bare vær god mot deg selv. Klemmer
lalla2008 Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Det var trist å høre. Ja, prøv å slapp i dag. Jeg har vært hjemme hele uken selv, men har lovet meg selv gå startet på nytt på mandag igjen. Vi har ingen annet valg. Lykke til med neste forsøk! Klem
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 æsj...det var no kjedelige greier:(( men har du fått tr på besøk enda da? kos deg så godt du kan ihvertfall!!klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå