Gå til innhold

hvordan skal jeg tolke dette..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter innsetting forrige onsdag, den 9.9.09 så har jeg vært "plaget" med harde pupper, men i dag er følelsen helt borte. Betyr det at løpet er kjørt mon tro?

Ingen tr enda, men den skal normalt komme i løpet av de neste 2-3 dagene.

Skrevet

Tror ikke jeg kan gi deg noe svar, men jeg opplever det samme selv. Hadde innsetting den 7/9 og har også hatt ømme bryster en stund etterpå, men nå e den følelsen blitt mer borte....så jeg lurer vel litt på det samme som deg...ellers ingen symptomer te meg. Ingen mens her heller, men ifølge kalenderen min så venter jeg den ikke før ut i neste uke, så får bare smøre meg med tålmod. :) Masse lykke til videre til deg. :)

Skrevet

Jeg hadde akkurat det samme. Ble helt fra meg. MEN på dag14 kom endelig det blå krysset.. Så ta det med ro prøv å tenk positivt sier jordmødrene.

Krysser fingre for deg.

PS jeg har enda de tankene selv om jeg er i uke 6 + 3 men håper det gir seg etter UL ( dersom hjertet slår)

Skrevet

Sånn har det vært hos meg også og har tatt dette som et dårlig tegn. Men det har vært slik både ved positive og negative forsøk så det er ikke til å stole på. Etter mange runder har jeg funnet ut at det mest sannsynlig er eggløsnings sprøyten som gir disse ømme puppene, når spøyta har gått ut blir de mindre ømme. Har testen vært negativ så har mens kommet. Ved positiv test har de ømme puppene kommet tilbake ca uke 5-6.

Tror ikke du skal legge så mye i dette. Det er umulig å tolke alle disse symptomene og hva som er reelt eller hva kommer av medisiner. Dette er itillegg veldig forskjellig fra person til person. Du må nok bare smøre deg med tålmodighet og vente til testdag for endelig svar. Ve5t det er nervepirrende dager.

Lykke til

Skrevet

Hei

Takk for alle oppmuntrende svar. Dette var godt å lese. Har nettopp funnet ut at jeg i tillegg til dette nok har litt feber i dag, så kanskje det også kan ha noe å si. Skal smøre meg med tålmodighet til tirsdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...