stinis1973 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 ho ho...med blandet følelse sitter jeg her nå litt engstelig. Hadde en sa i juni og ble fulgt opp i dag på en ul...7+5dager. Ja her er det liv sier hun og vi ser og hører et hjertet.... men jeg synes jeg ser et til... ups foreløpig status 2 liv der inne. ny ul om en uke... den ene 11mm mens den andre hun 6mm Redd jeg ikke mestrer 2 skrikerunger altså, uff stygge tanker jeg har, ser bare det neg... Håper på litt tilbake m fra dere.... noen med erfaring... Kunne nesten tenke meg en blødning og at kun et liv fortsetter, hilsen redd mor på 36 år
*julybirth* Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 er redd for det samme jeg, men uansett , en eller 2 , så går det nok bra, masse glede og , noe du ikke ville vert foruten etter du var kommet dit, tro meg, :-) tvi tvi, fortell hvordan det går da !
BabyjenteMARS<3 Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Jeg er sikker på at du endrer tanke når de vokser seg større i magen din ! Du blir mer vandt til tanken og synes det er en glede å få to ! Det håper jeg virkelig du gjør )
Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 svarer her også jeg.. forstår reaksjonen din, hadde ikke værdens beste reaksjon selv når jeg selv oppdaget det.. men med litt tid til gode blir det lettere å takle :-) det er ikke lett å komme over sjokket av en beskjed om to.. men eneste trøsta jeg kan gi er at livet går sin gang, enten overlever begge, eller så er det kun en, uansett tror jeg dere vil bli en fin familie..
stinis1973 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 tusen takk igjen....hvordan er det med deg? venter du 2? og evnt når.... fikk du vite det tidlig osv... vi får holde kontakten
Molait Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Skjønnerr tankene dine. Det tar i snitt 2-3 uker før tvillingmammaer kommer overr "hjelp" og mer over til "gleder meg" Tro meg du kommer til å endre oppfatning. Anbefaler deg tvillingforum.com (dobbel glede) Mange som kan svare på både spm og tanker. Selv mistet jeg begge mine og er nå gravid igjen med en. Sorgen var faktisk sor for meg da vi så det bare var en der inne nå...og jeg ønskett jo overhodet ikke to før jeg ble gravid med det sist. Slet litt med samme tanker som deg, også da fordi vi tenkte på å få en sistemann. Har 2 barn fra før. Nå ender vi opp med 3 (som jeg egentlig synes er nok) men vil alltid være en for lite likevel. Egentlig to for lite da, men ja.
Gjest Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Må jo bare gratulere!! Du har ikke bare ett men to små mirakler i magen=0)) Følelsene endrer seg nok ettersom magen vokser...Men jeg kan godt forstå sjokket...Litt mistanke om to her og, og mannen min sier han blir liggende på soverommet ei uke om det er to....hehe...Vi skal på ul i slutten av mnd,så får vi se... Ønsker deg lykke til og følger jo med deg her inne..=0))
Bizzy snart 4små - på overtid! Skrevet 17. september 2009 #8 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer! Håper og tror tankene dine blir bedre etterhvert! Er selv mamma til tvillinger, og fikk veldig sjokk da vi så to små i uke 17. Men etter sjokk og litt fortvilelse kom gleden! Det er til tider slitsomt med to små samtidig, men også utrolig gøy!!! Er gravid igjen, og om det ikke hadde vært for at vi nå har tre fra før, hadde jeg nok ønsket meg tvillinger en gang til Men for oss holder det nok med 4.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 kunne tenkt meg 2 jeg.. .tenk så morsomt æ=) Naboen fikk tvillinger i alder av 33, og det gikk kjempe bra. Man bare venner seg til det tror jeg. Ho klager ikke hvertfall, eneste litt dyrt med klær og alt dobbelt opp med stæsj. Men ungene har det så gøy med hverandre.. gled deg!!! Det hadde jeg gjort!
NormaJean Skrevet 17. september 2009 #10 Skrevet 17. september 2009 skjønner veldig godt at dette er skummelt, skal ærlig innrømme at mitt værste mareritt er at det skal være mere enn 1 baby inni der. Tror ikke jeg hadde taklet det, spesiellt ikke med en liten en fra før av... Men, kan jo nevne at en jeg kjenner fikk 2 gutter nå i sommer og det går som en DRØM, hun er så lykkelig og alt bare går på skinner:) Hun er verdens lykkeligste tvillingmamma;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå