Gå til innhold

Joda, klarte ikke vente denne gang heller...

Anbefalte innlegg

Tok en test i morgest da jeg fortsatt ikke har fått mens og puppene verker som få. Meeeen testn var negativ..:S Så nå er jeg ENDA mer usikker... Men som jeg har fortalt før så sier legene at jeg skal teste 3 uker etter innsett, og jeg testet dagen før 3 uker sist gang, som var negativ. Men på selve testdagen var den positiv..:S Så jeg håper og håper.. Får bare vente til torsdag om en uke.. er den fortsatt negativ så er der vel ingen "huleboer" der inne..

Forandringer fra i går er at puppene virkelig verker, og det gjorde dem ikke sist.. Så klorer meg litt fast på at det er et tegn på at hormonene endeli begynner å øke på, slik at det kan vises på en test :P

Lov å holde motet oppe, sant? :o)

Fortsetter under...

Hold motet oppe *Prusti*, det kan fortsatt være håp for deg :-)

Holder du til ved UNN siden du ikke skal teste før 3 uker etter innsett? Synes de fleste klinikker tester på rd 14 eller deromkring. Hvilken rd er du på?

Håper der er en liten huleboer, masse lykke til!

Tusen takk dere :)

Jeg er nå på rd 15, blir det vel.. fortsatt ingen blødning. Så nå har jeg bestemt meg for å teste på lørdag eller søndag.. Skal vente noen dager. River litt i uderlivet og jeg synes at den ene dagen verker puppene mens den andre dagen kjennes det ut som jeg skal få mensn. Så jeg må bare vente i spenning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...