Gå til innhold

gravid men neg test??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg kan være gravid men har testet meg og di har våre neg.

Ventet mens på mandag men har ikje kommet ennå,har testet meg 3 ganger i løpet av di 4 siste dagene før eg ventet mens,og en i dag(var ikke morgen urinen)den va og neg.

Har noe utflod og det pleier jeg ike ha før mens

Håper det er noen inni der:)

noen som kjenner seg igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei:) En negativ test kan være falsk, og en positiv test er som regel til å stole på. I alle fall slik jeg har skjønt det. Så så lenge TR ikke kommer, er det fortsatt håp:)

I begynnelsen på dette året kom ikke TR hos meg. Testene var negative.. Gikk akkurat 3 UKER på overtid!!:o Kan tro jeg ble skuffet og trist når tanta kom, hadde jo et håp om at jeg kanskje var gravid selv om testene ble negative..:/ Men men.. Man vet aldri, kroppen er rar til tider. Men krysser fingrene for deg at testene er falskt negative, at du produserer det etterlengtede hcg-hormonet sent!!:D

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

det kan også være at du har fått en litt forsinket eggløsning!? var en gang ni uker for sen.. men krysser fingre for at det er noen hos deg:)

lykke til, si hvordan det går:)

Skrevet

har ennå ikke fått tante rød på besøk,4 dager på over tid....

tok en ny test i dag morges viste neg men en svak liten strek på det posetiva måtte se litt godt for og se den.....er det et posetivt tegn??

Hadde det våre en ide og toge en blod prøve hos legen neste vega??

Skrevet

hei lin86 =) jeg har det på samme måte.. men jeg husker ikke når jeg hadde mens sist. men vet det er ettsted midt i august.. men aner ikke når.. så uansett skulle jeg hatt mensen for lengst. jeg har 28 dagers syklus fast vær mnd.. jeg tok en test på onsdag å den var negativ i første øye kast. men når jeg så godt etter kunne jeg skimte en strek til men bare for gode øyne.. men de jeg viste den til så oxo den streken jeg snakket om.. sitter her enda uten tr.. å litt stikking å tunge pupper å litt malende mens murringer. akuratt som om jeg går å venter på TR.. er ofte på do for å se men ingen tante.. bare plank mot kremfarget utflod... jeg har bestilt meg en lege time om 2 uker så om tanta ikke har kommet innen det å jeg får neg test i morra så mister jeg håpet=(( har vært prøver i 1 år nå. å er lei av å vente.. jeg hået på to tette men det kan jeg se langt etter nå hehe..

vi får krysse fingrene for oss=))

Lykke til=))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...