sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 jeg var inne på chatten, flere som spådde meg gravid nå. tok en billigstrips, negativ. men da jeg tok av papiret, der ved maxstreken, var det en strek! klar roa, tynn og litt buet. kan det være teststreken?? den skal jo ikke være der. ble bare så paff.. ikm til fredag, hatt mensmurringer i 2 dager nå. noen med erfaringer? setter veldig stor pris på svar!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 nei det er ikke den som er teststreken.. desverre:( den streken er der på alle tester.
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 ok. jeg har tatt en del av de stripsene, men aldri sett den før får are vente litt til da, i morgen skal jeg IKKE teste.. tror jeg.. hehe
Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 ååå.. hm kanskje jeg tar feil da, siden du aldri har sett det før:) jeg skal teste i morgen, hehe. har ikm i morgen.. håper håper.. skal krysse fingrene for deg jeg:) jeg TROR du kommer til å teste i morgen.. hehe
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 har ikke sett en nei.. er jo ofte en ulk, akkurat der skjøten bruker være.. men denne streken er ikke der, men litt lengre ned.. hmm rare greier. jeg har en test igjen, skal prøve å spare den hehe har du noen symptomer? tusen takk, håper du tester positivt i morgen!!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 nei har ikke noe særlig symptomer.. kjente i stad at jeg var litt kvalm, men det var sikkert pga jeg var sulten. hehe.. også har jeg kanskje litt ømme pupper.. også har jeg sånn varm følelse i kinna, men jeg vet ikke om det er symptom engang.. hehe du da??
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2009 hadde ømme pupper, men varte none min bare. men er også varm i kinna! murrer i magen, 2 dagen nå. bruker murre en dag, så kommer mensen. har målt el, så den kan ikke komme enda.. veldig spent =) du må si fra her inne etter du har testa i morgen!
Gjest Skrevet 16. september 2009 #8 Skrevet 16. september 2009 spennende:) det skal jeg gjøre vettu:) det må du også gjøre:) er spent på dine vegne jeg=)
sommerbaby! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2009 takk det samme! satser på at vi begge suser inn på 1.tri før helgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå