lin86 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Lurer på om eg kan være gravid.skulle hat mensen på mandag men den har ikke kommet ennå.har tatt 3 tester i løpet av 4 dager før eg ventet mens og en i dag (var ikke morgen urin)som var neg. Kommer litt utflod og pleier ikke og ha dette rett før mens.... Dette blir eg ikke lure på håper jo på en liten i magen:)
Frkhaugen Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Har de to andre testene du har tatt vært positive, eller var alle negative.?
lin86 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 alle har vært neg:( lurer på og teste meg på nytt?
Maigutt07 + maijente10 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Høres ikke så lovende ut... De to testene jeg tok slo klart og fort ut på gravid, så jeg tror nok du skal stole på den siste du tok... Men lykke til neste mnd!!
*julybirth* Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 du må nok ha litt tålmodighet, det trenger ikke være noe heller, er man gravid så slår de som regel ut, men finnes unntak da, den kan jo være forsinket og... mn lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå