blondie87 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Endelig er samboer klar for barn, har ventet 2 år (var veldig vanskelig, men verdt det). Lykke til alle sammen:)
Sesilia Skrevet 17. september 2009 #2 Skrevet 17. september 2009 Så bra! Hva skjedde som gjorde at han plutselig ble klar? Masse lykke til videre!!
blondie87 Skrevet 20. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. september 2009 Tror det har litt med at jeg sluttet å mase (var veldig masete i perioder).. kan ikke finne noen annen grunn, jeg spurte han hvorfor, men han viste ikke helt selv en gang.
Luna har født. Skrevet 20. september 2009 #5 Skrevet 20. september 2009 Jeg også!! Jippi. Trodde ikke mine egne ører da han plutselig sa at han er klar!!! Melder meg herved over i annet forum. Ti hi.. Han sa at han måtte få tenke i fred uten mas....og det fikk han. Jeg har ventet i mange år. Minste er 6 år og eldste er 11!!! Lille meg skal forsøke på nummer 3. Guri meg jeg føler meg som verdens heldigste. Håper alt klaffer. Lykke til alle mann!
Sesilia Skrevet 20. september 2009 #6 Skrevet 20. september 2009 Lykke til!!! Så gode nyheter!!!! Ønsker dere alt det beste, håper alt går bra!!! :D Klem til dere som takk og pris forlater dette forumet nå
Anonym bruker Skrevet 24. september 2009 #8 Skrevet 24. september 2009 lykke til dere.. mannen min ble plutselig også klar..to år etter jeg var blitt klar... og som mannfolk flest så satt han seg ikke ned å snakka om at nå var han klar.. neida, han bare lot være å bruke prevansjon ( jeg hadde slutta på pillene noen mnd før, og gitt han beskjed at nå var prevansjon hans ansvar ) så fra første samleie uten beskyttelse 25 juli ble vi gravide ca 15 august og jeg er utroli ydmyk og takknemmelig for at det gikk så fort.. ønsker dere lykke til med en spennende tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå