Hvitveis Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Jeg bor i Kr.Sand og hører til Posgrunn, skal til ul på fredag og viss alt er ok blir det uttak og innsett neste uke. Dette er vårt første ivf forsøk og jeg er veldig spent !!! Hadde vært gøy å slå følge med noen flere og veldig koselig viss det er noen fra sør her;o)
y123 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Heisann. Jeg er fra porsgrunn. Så du hadde spurt om det var noen fra sørlandet her og da tenkte jeg at jeg kunne sende til deg. Det er jo morro og snakke med noen som har gjort det samme som meg.
*julybirth* Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 hei, jeg er fra krsand, menhar flyttet til flekkefjord, :-) vil gjerne holde følge :-) er 9 uker på vei nå, lykke til !!!!
Hvitveis Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 Så koselig da:o) Og grattis nelly_eide med den lille spiren. Gleder meg til det blir min tur:o)
Gjest Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 Hei!Eg holder til på riksen er fra Kvinesdal=)
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 18. september 2009 #6 Skrevet 18. september 2009 Hei. lillesand her. 1pp med pergo å er satt på vent til porsgrunn=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå