nifficat Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Hei. Kan det virkelig stemme at det er 50% sjanse for å abortere hvis man blir gravid, og er 42 år? Hvis man blir gravid vha ivf? Synes det hørtes veldig mye ut
Magica*fra*Maridalen Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Hei! Jeg lurer på det samme, er abortstatistikken like gøy med prøverør og annen metode som er kontrolert? Vi skal undersøke s på Hausken før jul:-)
Gjest Skrevet 17. september 2009 #3 Skrevet 17. september 2009 D er vel d man kaller harde fakta.. ( Man får tenke den andre veien; d er 50% sjanse for å lykkes, og d er jo forsåvidt grei odds d.. ) Lykke til !! (fra ei som snart er 39, og har mista 2...)
-68mamma Skrevet 6. oktober 2009 #4 Skrevet 6. oktober 2009 Ja, det er dessverre sant. Når man er over 40 så er det kun 50% av svangerskapene som varer ut over de første 12 ukene. Og når det i utgangspunktet er så få over 40 som i det hele tatt BLIR gravide i det hele tatt, så virker sjansene utrolig små. Men man kan jo ikke gi opp for det ?
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2009 #5 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ble gravid som 43 åring og da uten hjelp, men mistet 11 uker på vei, kjempe trist men slik var det. Likevel ønsker vi å prøve å få hjelp, på Hausken:-) Så tenker jeg på om faren for abort er like store med prøverør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå