epla Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Vi har ikke badekar og har frem til nå brukt balje til snuppa. Den holder hun imidlertid på å "vokse ut av", nå er det bare plasking og spruting som gjelder. Artig det altså, men det er jo litt av et prosjekt å tørke opp osv etterpå. Lurer på om vi skal begynne å bade på en annen måte - hvordan gjør dere som heller ikke har badekar det? Tar med ungen i dusjen? Er det noen som har erfaring med Bibabath? Vi tenkte litt på å kjøpe et Flexibath, men det er ikke noe særlig større enn baljen. Er jo ikke noe verdensproblem dette, men kjekt å høre hvordan andre gjør det!
magica og lille tryll ♡ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Nå er ikke snuppa mi så stor enda, men ser "problemet" ) Noen ganger når jeg ikke gidder ta fram balja, så tar jeg med henne i dusjen, mens pappan står klar for å ta henne imor når hun er ferdig. Sitter hun selv, isåfall går det kanskje ann å sette balja inni dusjen, så kan hun sprute ivei ) Disse andre baljene har jeg ikke hørt om dessverre
elikatt -mamma til 4- Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Vi har en "murerbalje" kjøpt på en byggevareforetning! Den er stor og solid, snuppa på 7 måneder sitter i den med badestol og seler, og plasker og koser seg! :-) Vi kjøpte den til storebror da han var mindre, han er nå 4,5 år, og har enda god plass i den. :-)
rima Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Da jenta vår kunne sitte stødig selv satte vi badebaljen inn i dusjen. Der kunne hun sitte og plaske som bare det. Da hun ble stor nok til å "bade selv" dro vi dørene igjen og da ble det plasking!!! Vi fulgte jo selvsagt med - hun var aldri der alene. Håret dusjet vi bare - hun hadde ikke plass til å legge seg bak å vaske det i balja. Etterhvert dusjet hun sammen med oss. Nå har vi flyttet, men har ikke badekar denne gangen heller... Så nå må nok lillebror gjøre likt som storesøster. Ikke noe problem. Funker som bare det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå