nicki82 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Sitter nå med en test i hånda 13 dpo..billigstrimmelen gir meg en svak rosa strek. Den vistes ganske kjapt Litt spent på testen jg kommer til å ta imorgen tidlig
♥Axinija♥ Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Heldiggris!! Masse lykke til i morgen, dette hørtes lovende ut!! Har du testet noe tidligere?
nicki82 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Har testet 9 dpo (men ikke si det til noen ), det var selvsagt blendahvit. Tenkte å vente til imorgen, men jg var alene hjemme, så jg lurte meg til en test:) Jg tror nok ikke det før den blir knallsterk, men gøy å se hvordan en g-test ser ut med en strek til Hvor i pp er du nå?
nicki82 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 Kom jo på at det er bursdagen til kjæresten min imorgen:D HåpehåpeHÅPE på at streken blir sterkere imorgen
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #6 Skrevet 16. september 2009 Gratulerer,slik ble min og dagen før ikm sist. Sterkere 2dgr etterpå.
♥Axinija♥ Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Så festlig!! Håper du får en sterkere test i morgen og mulighet til å overraske kjæresten.. Jeg har ikke helt telling på PPèr lengre, men ble gravid i januar, mistet i MA i mars...gravid på ny i juni, endte i SA en uke etter...prøvd siden! Håper på positiv test til helgen, har IKM da...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 16. september 2009 #9 Skrevet 16. september 2009 Oj - så spennende!!! Gratulerer og lykke til da =) Klems
nicki82 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 17. september 2009 Er fin og høy temperatur idag:) Mulig jg legger for mye i det, men det kjennes ut som om et eller annet nytt skjer med kroppen. For de som liker å høre om symptomer: Har hatt alt fra middels til kraftige mense smerter. Det er også noe smerte som brer seg over det venstre låret. Bryster er blitt større, og mer øm. Magen er støl..helt nederst.. Begynner å kjenne at jg er litt slapp og uvel og har vondt i halsen, men lurer litt på om jg brygger på noe. Når det kommer til hvorfor jg hadde så flaks på min 3. pp og seks måneder som prøver, kan jg si at jg tror akupunkturen gjorde susen:) Har tilfeldigvis sprettet en Pre-seed glidemiddel under akten som jg tror førte til fravær av mens, og kan virkelig ikke si noe om effekten den hadde for seg selv. Har tatt opp g-testen ut av søpla et par ganger igår, bare for å få litt reality check....fikk nesten ikke sove pga. alle tankene. Jg hadde ingen bursdagsgave å gi til sambo, siden han kjøper det han har lyst på selv, så jg delte testresultatet med han som bursdagsgave. Han ble satt ut, og ble veldig stille, men jg kjennte på kjærtegnene hans at han ble veldig glad:) Håper så at det er flere herinne som opplever dette snart nå Sender babystøv til dere jenter:)
N_79 Skrevet 17. september 2009 #12 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så masse:D Perfekt "gave" til din kjære Tar imot litt av det babystøvet jeg...tusen takk
nicki82 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #13 Skrevet 17. september 2009 Ok, da har jg tatt en cb digital..den som viser uker..det sto "Gravid 1-2" på den. Blir vel andre bekymringer som kommer med den 1. tri. ... Håper på å få med flere herifra!!!
Reflexia Skrevet 17. september 2009 #14 Skrevet 17. september 2009 gratulerer! og lykke til videre...kommer etter om to uker
-68mamma Skrevet 17. september 2009 #15 Skrevet 17. september 2009 Gratulerer så masse Nicki82 !!! Det var hyggelige nyheter å få på bursdagen sin tenker jeg ? (håper han ikke fortsatt er like stille - men har gitt fra seg et ur-brøl :-)) Lurte litt på noe du skrev : >Har tilfeldigvis sprettet en Pre-seed glidemiddel under akten som jg tror førte til fravær av mens, og kan virkelig ikke si noe om effekten den hadde for seg selv. Hva mener du her - at Pre-Seed skulle gjøre at mensen ble borte ? Hvordan da ? Vi bruker dette, og jeg vil jo for all del ikke rote med syklusen min !
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 17. september 2009 #16 Skrevet 17. september 2009 GRATTIS! Å, gleder meg til testene kommer i posten (idag mest sannsynlig..) så jeg får testet. Har hatt litt menssmerter men null utflor (som jeg pleier å få dagene før), så håper at de smertene bare kommer uansett, og at jeg likevel er gravid. Mener jeg hadde IKM i går Håper jeg joiner deg!
Brunost Skrevet 17. september 2009 #17 Skrevet 17. september 2009 Grattis nicki82!! Er kjempeglad på dine vegne Masse lykke til i tiden som kommer!
nicki82 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #18 Skrevet 17. september 2009 Hei, -68mamma:) Kan ta og presisere pre-seed setningen. Det jeg eeegentlig mente er at på kvelden etter min første akupunktur runde, brukte vi glidemiddelet der:) Så jeg er jammen meg ikke sikker på hva som gjorde meg gravid (derav fraværende mens) - akuen eller pre-seeden
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 17. september 2009 #19 Skrevet 17. september 2009 Grattis! Kjempekjekt å høre at andre lykkes:) Kos deg i svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå