Gå til innhold

Nå er det bare liggestillingen på Brio Go som bekymrer meg..?

Anbefalte innlegg

Den ser da veldig bratt ut! Kan jo ikke være behagelig for barnet og ligge lenge sånn vel? Og hvertfall ikke når de er 6 mnd. Nå er gutten min snart 15 mnd men tenker visst jeg skulle beholde vognen til neste mann. vet jo aldri;) men synst den virker for bratt til gutten min og jeg.. Hvorfor er det alltid noe minus med alle vogner? Hvorfor har de ikke laget bedre liggestilling enn det der?! Fatter ikke det jeg..hmm

Fortsetter under...

Vi har hatt vogna siden jenta vår var 8-9 mnd, og det har ikke vær tnoe broblem. Vi hadde Ew Sky og tfk joggster twist før det, fra hun var 6 mnd, og det er egentlig ikke store forskjellen. Når man justerer fotbrettet blir liggestillingen jevnere på en måte. Jenta vår har ihvertfall hele tiden sovet bedre i vognene uten full liggestilling, men med "hengekøyefunksjon", enn i teutoniaene vi har hatt, med hard, fast, flat liggestilling. Det er jo ikke godt for oss å ligge på hard madrass uten pute heller ;)

Oki. Jeg vet ikke jeg altså. Har Mountain Buggy nå da og den er no ikke noe hard og ligge i da. Er som en stressless på hjul som de sier;) Og med full liggestilling. Men har lyst på en vogn som jeg kan ha han vendt mot meg. Men visst dere påstår at de ligger godt i go`en så... Er fortsatt litt skeptisk. Klarer ikke å bestemme meg;)

Men takk for svar:) Tar gjerne imot flere:)

jeg solgte min MB,pga liggestillingen...ser så ubehagelig ut å sove med bena ned..(som å sove i en stol..?)Men i Go`en kan man jo ta fotbrettet opp-og dermed virker ikke ryggen så"bratt"som du referer til!

Ps!Har også hatt en Bugaboo..men må si jeg er mest fornøyd med Go`en altså!

Jeg hadde lest flere innlegg her inne om den brette liggestillingen til Brio Go. Må innrømme at jeg fikk meg en overraskelse da jeg faktisk så vogna selv. Liggestillingen er jo på ingen måte bratt. Jeg synes det går ann å legge den ganske flatt jeg. Flatere liggestilling enn det trenger ikke en 6 mnd gammel baby (det er vel da man bytter til sportsvogn). 3 åringen vår soner f.eks alltid i bilsetet. Det er jo mye, mye brattere. Vi er helt fornøyd med liggestillingen iallefall.

Annonse

Liggestillingen er ingen problem. Min sønn har sovet som en engel, godt skjermet inni der, siden han var 5 mnd.

Det som irriterer meg med vognen er at den ikke er noe god å kjøre når han sitter vendt mot meg nå når han har blitt så tung (14 kg). Tyngdepunktet blir feil. Sitter han vendt fra meg er det helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...