Gå til innhold

Hvor lang tid bruker jeg med bil fra Larvik til Notodden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra: Larvik (By)

Til: Notodden (By)

Distanse: 94.86 km.

Estimert tid: 1 time, 40 minutter

Skrevet

har kjørt mellom disse stedene mange ganger og pleier å beregne 1,5 time fra Ulefoss til Larvik. og jeg VET at det er nøyaktig 45 min mellom Ulefoss og Notodden.

ergo ville jeg regnet med 2 timer og 15 min for å være sikker.

både larvik og Notodden er litt kronglete byer, så beregn litt "rotetid" også om du ikke er kjent.

god tur :)

Skrevet

Takk, jeg har testet diverse avstandskalkulatorer jeg også, og har fått svar som strekker seg fra 1time 35 min, til 2 timer...en ganske vesentlig forskjell når jeg må dra før 7 om morran...

Skrevet

Tror ikke jeg kommer til å kjøre om Ulefoss. Det er mye kortere opp Lågendalen, men takk for hjelpen!

Skrevet

Kanskje det er raskere for deg å kjøre over Kongsberg?

Eller evt Skien og Valebøheia. Men da må du kanskje være litt kjent..

Skrevet

Jeg kommer til å kjøre opp Lågendalen, over Hvittingfoss, Skollenborg og Meheia. Jeg er rimelig kjent, men har aldri tenkt over hvor lang tid turen tar. De gangene jeg har kjørt der før, så har vi alltid stoppet underveis, men i morgen må jeg være på Notodden før 9 og da teller plutselig tiden litt :-)

Skrevet

Ja det tenker jeg er lurt. Har aldri kjørt der, men kjørt i nærheten når jeg skal fra Notodden til Oslo og fra Skien til Oslo. Så regner med det er den raskeste veien ja :) God tur!

Skrevet

Hei!

Jeg ville også kjørt Lågendalen-Kongsberg-Notodden. Hvis du kjenner Lågendalen godt kan du fint komme deg til Hvittingfoss på ca 50 min., men beregn ca 10-15 min ekstra hvis du ikke er kjent. Pass på politi forbi Svarstad (spesielt i 60-sona forbi sentrum, mange som blir tatt der), og på "heiene" etter Brufoss. Jeg ville regna ca en time fra Kongsberg til Notodden, men igjen: ekstra tid hvis du ikke er godt kjent. Ikke kjør innom Kongsberg men forbi, om du skjønner. Du kommer til ei rundkjøring før Kongsberg, der velger du rett og slett bare Notodden, så er du på riktig vei :)

Lykke til og kjør forsiktig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...