N_79 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Han satt nåler for å få igang syklusen min. Ikke lenge siden jeg sluttet på pillen. Så spurte han meg om vi ønsket oss jente eller gutt, for han kunne skrive på en lapp til meg hva jeg skulle gjøre for å få den ene eller andre Han er fra India og der har de en "oppskrift" på dette...snodig. Så da kan det jo bli spennende om syklusen min setter igang snart...så vi får et lite prinsesse- eller prinsefrø i magen snart
nicki82 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Herreguuud, så gøy Håper du kan dele kunnskapen med flere herinne??!! Har selv gått til akupunktur. Artig å ha en viss innflytelse på prøvingen..man får roet seg litt ned:) Lykke til videre da, N_79
Gjest Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja, la oss få vite desse tipsene ang. kjønn, så kan vi ha vår egen statistikk her inne... ) Hvordan velger man kjønn da tro ?? hehe..
J -76 Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Så flott da! Lykke til med videre prøving!
N_79 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2009 Tusen takk alle sammen Å velge kjønn hadde noe med maneden og gjøre og månen, og når man skulle sette igang hekkingen ..spennende. Jeg kan selvsagt legge inn "oppskriften" her når jeg får den. Forhåpentligvis på fredag Og da hadde det vært veldig gøy om flere av oss prøvde dette ut Og så blir det minst like spennende og se om akupunkturen virker slik den skal. For måten han sa det på så skulle det ikke være noe problem og få igang syklusen
N_79 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2009 skulle selvsagt stå måneden og ikke maneden over
Carina har to små gull Skrevet 16. september 2009 #7 Skrevet 16. september 2009 Spennende å høre. har tenkt å prøve akupunktur neste pp... Har litt krøll med syklusen min. Lutealfasen viser seg å være for kort og under 10 dager. Hørt at akupunktur kan fikse litt på det.
N_79 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. september 2009 Carina81 Får håpe det hjelper da. Akupunktur kan fikse masse rart har jeg skjønt etter hvert Lykke til når du skal begynne da. Hvorfor skal du ikke begynne før neste pp?
nicki82 Skrevet 17. september 2009 #9 Skrevet 17. september 2009 Har hatt en syklus som var så lang og rar denne pp. FF ble helt forvirret og jg var overbevisst om at jg skulle hoppe over EL denne gangen. Dagen etter første aku time, fikk jg påvist EL (flaks at vi hadde vår hyrdestund på el.dagen...han reiser en del ). Nå skal jg på min tredje aku time:) Akuen min koster en del, så jg er glad for å ha fått en svak positiv test igår:) Lykke til, og jg gleder meg å lese det tipset akuen din hadde i forhold til valg av kjønn
N_79 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. september 2009 Takk takk Ja der kan vi se...at det der virker Når du får EL dagen etter første time...det er jo kjempe positivt! Jeg sluttet på pillen midt i et brett og fikk TR med en gang, så om jeg skal følge den "syklusen" så har jeg EL sånn ca nå Og med tanke på at jeg var hos akupunktør igår så kan man jo aldri vite Jeg er spent på det tipset ang kjønn selv Lager sikkert en tråd på det
Carina har to små gull Skrevet 17. september 2009 #11 Skrevet 17. september 2009 Er alledere i neste pp idag Skal ta meg en telefon i morgen for å høre. Har vært på jobb i natt så har bare sovet idag. Spent på hva de har å si
N_79 Skrevet 17. september 2009 Forfatter #12 Skrevet 17. september 2009 Ja det blir soennende Håper det funker for deg også da Carina81_1MA .) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå