(",)snartimål (";) Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 hei på dere jeg lovet og fortelle hvordan det gikk med meg... som dere vet så hadde jeg mye symtomer og masse spörrsmål her... men tror dere jag har blitt så mye klokere siden sist?? da må jeg skuffe dere å si det at ..nei det har jeg ikke,,,,, havnet på sykehuset på lördag kveld pga mage kramper på venstre side ..öm som faen i hele magen og ikke minst kjente som jeg skulle eksplodere... jeg har värt skikkelig hormonell heks her hjemme og syntes virkelig synd på dem rundt meg her som ikke forstår ett dugg.. mensen er nå på ferie og ikke kommet tilbake til avtalt tid..altså den 10 skulle den ha kommet... utflod er topp ..pupper i vinkel ,kvalme osv osv.. lista har blitt noe lang... så tilbake til disse legene påsykehuset og kaos der.. vi ble enige om at vi skulle ta graviditets test ..blodpröve.. siden jeg ikke slår ut på tester tidlig... jo inn og tapper noen glass fulle og ut igjen til å vente på legen... så kommer den ene legen etter den andre.... å så kommer tilslutt doktor underjordisk undersökelse med invendig ultralyd... da var kl halv tolv og jeg bust hissig... da var det natta oppi hodet mitt for mange timer siden... jo inn og kikket... målte og pratet og forklarte gjorde han.. konklusjon... mulig tidlig gravid eller tull med tarmene... å labben hadde så klart glemt å ta testen på blodet mitt.. å testet masse annet!!!! hvordan går det ann... så til i dag ... jeg er sur som ei padde å står opp og ringer min faste gyn... å forklarer hva de sa på sykehuset osv osv.. å hva tror dere han sier til meg..... jo at han var nesten 100 % sikker på at nå har jeg blitt ei rugnede höne... så jeg skal pröve å teste i gjen den närmeste uken... mensen kunne jeg bare se langt etter for den kom jeg ikke til og hilse på de närmeste måndene.. så her sitter jeg ikke mye klok av alt ... men skal avtale ultralyd neste onsdag....så får vi se om vi finner gull egget da....
N_79 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Med tanke på hormonene og at legen sa at du mest sannsynlig er en "rugende høne" (det var nå et originalt uttrykk), så er du jo gravid. Det må da være en kjempebra nyhet? Prøver meg på et gratulerer Og lykke til på ultralyd på onsdag
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Hufff for en natt du har hatt. Håper at alt du har gjennomgått er resultatet av en liten spire. Tvi tvi. Masse lykke til. klem
(",)snartimål (";) Skrevet 17. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2009 tusen takk... er jo så klart glad her ..men kan liksom ikke tro det enda... pluss at jeg er vel kjempe redd det skal gå galt igjen... hadde en SA i okt. fjord i 12 uke .... lykke til med dere oxo jenter...
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 17. september 2009 #5 Skrevet 17. september 2009 *danservilltrundtitråden*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå