Gå til innhold

Hvor gamle er dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

38 år her også. Skal igang med mitt 5. forsøk over en periode på 2 år. Spontanabortert grytidlig to ganger og har nå pøst på med akupunktur, alle mulige slags vitaminer og pregesteronkrem. Mulig ingenting av dette hjelper for jeg har noen skumle muskelknuter som kanskje må opereres bort - med 4 mnds karantene etterpå. Frustert her!

Annonse

Jeg er 34. Startet forsøk i april 08, ble gravid første gang på Stork, men MA uke 10. Hadde så to negative forsøk før jeg bestemte meg for å hoppe rett på IVF før å øke sjansene. Det klaffet dobbelt opp :-) Ble mamma til tvillinger i juni 09.

Jeg nærmer meg 26 år. Men er hardt rammet av pcos og har en leddtilstand, så det haster litt med å bli gravid. Har prøvd i ett år å få eggløsning, og nå ser det endelig ut som det skjer noe etter 2 uker på Menopur sprøyter..jippi.

Jeg har byttet fra Stork til CFC.

Også er jeg så heldig at jeg har en stor jente fra før :)

Annonse

Hei :)

Jeg er 39 år og skal ned til Danmark for første gang neste uke. Går rett på IVF pga 3 spontanaborter i et tidligere samboerforhold. Nå kjører jeg på med aha-behandling, akupunktur og alt de måtte ha der nede :) Så får vi håpe det er det som skal til!

Lykke til når du går igang Anonym 84 :)

Hei.

Jeg er en storkemamma på 24 med en liten gutt på 8 mnd.

Ble gravid med dobbel inseminasjon. 2. forsøk..

Hadde en prøveperiode med hormoner og leting etter eggløsning på 1 år.

Bare send pm, hvis du lurer på noe.

Mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...