Gå til innhold

Svarte/brune prikker på tennene

Anbefalte innlegg

Sønnen min på 6 har sorte prikker på tennene. øverst ved tannkjøttet. har ikke gått på noen medisiner eller lignende,så det er ikke derfor.

første gang vi var hos tannlegen sa hun at dette kom av noe i spyttet og kom gjerne på friske fine tenner.... hun sa hun kunne pusse det bort-noe hun gjorde. men det kommer bare tilbake!! er å pusser bort hos tannlegen hvert halvår!

Og nå begynner lillebror å få det og.........

Jeg synes det er skikkelig flaut,for det ser jo ut som om jeg ikke pusser tennene dems... men det gjør jeg! Grundig! Vanlig tannbørste på morgen og elektrisk på kvelden..

Er det flere som har barn med prikker?

Hvorfor klarer ikke jeg å pusse de bort?

Går det over?

Hjelp.........

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/140673809-svartebrune-prikker-p%C3%A5-tennene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kalles visst bare barnebelegg, og jeg har det også! Det begynte da jeg var litt over 20 år, gikk å fikk det pussa vekk 1 gang i året, så forsvant det et par år, for så å komme tilbake igjen, men mye mindre enn før. Jeg har aldri hatt hull i tennene mine eller andre probemer, aner ikke hvorfor det kommer, det visste heller ikke tannlegen. Ufarlig, men ikke så pent, så best å få pussa vekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...