Gå til innhold

UUÆÆÆ, HLELP!!!!

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

aiaiai....nå har det tatt av for kroppen min, sto på jobb i går, og fikk plutselig akutte stikninger i noe som kjentes ut som inni vagina/nederst i magen på venstre side! opplevde det samme fler ganger i dag... er veldig vant til at det skjer mye rart nedi der, men rimelig sikker på at dette er noe nytt! kan vel ikke være gravid, for hadde mens sist 6 sept, ( jeg er altså på dag 10 i syklusen nå) den var forsovit litt rar, og ikke på laangt ner like vond som før, men sånt kan jo skje!

sjekket tappen i stad, fo sikkerhetsskyld, den virket veeeldig åpen, tør ikke kjenne om jeg få en fingertupp der, for det innbiller jeg meg at er veldig vondt! men den er ganske langt oppe, og kjeden virker hoven, men den er ikke så langt oppe at jeg ikke får tak i den!

veeeldi mye detaljer, beklager det, men dere er sikkert vant til slike spm :)

tok en test på ikm dagen som var bleendahvit, og mensen kom vel en dag på overtid!

noen tanker om hva dette kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns det føres ut som eggløsning, jeg.

Høres ut som de EL-smertene jeg har når egget sleppes. Vet det slipppes siden pos. EL-test før og neg. EL-test etterpå. Har testet det noen PP'er.

Stemmer også med at tappen er åpen

Lykke til

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

det hørtes jo forsåvidt fornuftig ut, men det var tidlig!? og pleier å ha så vondt at jeg ikke kan sitte på den siden egget slippes fra... og hvorfor har jeg hatt det i 2 dager på rad? er vel bare å hoppe i sengen for å være sikre ;) takk for svar

Skrevet

Jeg har også noe smerter i 3-5 dager før egget slippes, kun jo også være det.

Uansett, hopp i seng.....

Skrevet

Høres ut som EL ja, jeg har også smerter (til tider voldsomme!!!!) i noen dager både før, under og etter el.... Det er et tegn og en ringeklokke fra kroppen som sier "hopp i seng, nå skal det lages baby her"

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...