LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 jaaada.... dagen før IKM kom TR!!! typisk... men da vet jeg at syklusen er 27 dager som sist =) får prøve BEINHARDT denne nye pp'en!! og jeg som hadde testet 3 svake positive tester :/ menmen... Må bare si gratulerer til dere som har blitt gravide masse lykke til!!
MammaMø85 Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Åååh så kjedelig! Også testet du positivt forrige uke? Kjemisk da sikkert.. Føles ut som Tr kommer her også hvert øyeblikk..... Lykke til videre
Carina har to små gull Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Ja har begynt å spotte nå jeg så tant kommer sikkert om et par dager. bare trøstespiser idag jeg. kjøpt meg en pose med snop og den er snart tømt.
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 16. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2009 jada, dumme meg testet føøør det egentlig var noe vits i men men! huffda, det er så kjedelig altså.. =( håper det går bedre for dere i neste pp!! skal gjøre litt husarbeid når småtten har lagt seg, og etter det blir det chips og dip og film med min kjære =) ha en fin kveld videre jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå