Gå til innhold

Defekt lutealfase...

Carina har to små gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde positiv EL forrige søndag, renga med egget slapp mandag eller tirsdag... Men nå har jeg fått mensen etter bare 9-10 dager etter EL og da er vel lutealfasen defekt.

er det noen som har råd mot dette??? Har tenkt å kontakte fastlegen min for å høre etter råd. Men er det noen av dere andre som sliter/har slitt med dette og har fått hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Kjedelig å finne ut. Men ikke mist motet:) Dette kan du få hjelp til å ordne opp i:) Jeg husker ikke hva tablettene heter dessverre. Men leste det her inne en eller annen gang... Mange har fått "normal" syklus ved hjelp av akupunktur:) Og fotsone er det mange som sverger til:) Ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Tenkte jeg skulle få ordna meg en time til akupunktør neste pp om det ikke gikk denne gangen. Får heller satse på neste pp ja.

Skrevet

Hørte at crinone var noe som skulle hjelpe. Skal høre med fastlegen min om han kan skrive ut resept til meg. Bare han ikke mener at vi har prøvd for kort tid. Fant jo ut dette idag.....

Skikkelig dritt dag!

Skrevet

Hei:) Skjønner at det ble en dritt-dag ja. Huff. Men nå vet dere jo hva som kanskje kan være en grunn til at dere ikke har blitt gravide enda... Kan ikke tro det kan ha noe å si for legen hvor lenge dere har prøvd? Men jeg vet jo ikke... Ønsker deg masse lykke til ihvertfall!!! Sikker på at det ordner seg:) Gi lyd når du har vært hos legen da:)

Skrevet

Joda han vet jo at vi prøver og at vi mista i vinter. Og jeg er kjempe fornøyd med han. Skal ringe han i morgen, har bare sovet i hele dag siden jeg har vært på nattevekt. Men skal gi beskjed når jeg har vært der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...