Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye sover deres 2 måneders gamle unger om dagen og natten? Vet det varierer, men hva er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da gutten vår var 2 mnd sov han vel 18-20. Det var egentlig ingen klare skiller på dag og natt. Han sov 3-4 timer, våknet og fikk mat og ny bleie, var våken litt med oss og sov igjen. Og slik gikk det i 4-5 timers bolker døgnet rundt.

Skrevet

Frem til hun var drøyt 1 1/2 mnd sov hun gjerne 3 timer i sleng på dagen. Men så (kanskje pga litt ammetrøbbel) så sover hun nå "bare" en time i strekk på dagen, hvis jeg er heldig. Så prøver jeg å ha henne våken bare en time før jeg legger henne til å sove igjen. Sånn går det til litt utpå ettermiddagen og da blir hun ofte litt grinete og har ofte problemer med å sovne. Men heldigvis så får vi lagt henne sammen med oss kl. 22.30 og hun sovner da før 23.30. Før sov hun med hun en oppvåkning med pupp, men pga lite produksjon har jeg på vekkerklokke for å amme to ganger på natta og da bruker hun ofte 30-45 min på å sovne igjen. Men jeg slipper å gå ut av senga før ca. 07.30/08.00.

Skrevet

Her er det lite soving på dagtid, hun spiser veldig ofte og sovner nesten alltid med puppen. Legger henne ned etterpå og da våkner hun som regel etter 10 min, noen ganger sover hun 1/2 time.

Hun får nok mat, hun får flaske med mme et par ganger for dag ;) Hun er snart 2 mnd. Hun tar kveld i 23 tiden og da sover hun gjerne til 9 - 10 tida neste dag, men er våken og spiser 3 - 4 ganger.

Hvis vi er ute på tur kan hun godt sove 2 timer mens vi triller vogna eller hun er i bilen.

Skrevet

her varierer det veldig fra dag til dag. noen dager sover hun bare 20-30 minutters cowboy-strekker. da er hun slitsom og grinete om kvelden og vi bruker lang tid på å finne roen for kvelden. og noen dager sover hun to-tre timer i slengen og sovner som en drøm i sju-åtte tida om kvelden og sover til åtte-ni på morran, avbrutt av to amminger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...