Gå til innhold

Sliter med å velge dato?!!! Jenter?? Til aksjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

03.07.10

17.07.10

Hvilken dato syns dåkker e finest/passer best??? Slite som ein makk her meg og gubben...vært forlova i nesten to måneder nå og ikkje klart å sette dato!! Hehe..har jaffal innskrenka (var det et ord, eller noe eg har dikta opp??) valgmulighetene godt!!

*klø i hodet*

Kom an, jenter!! :D Få en liten avstemning her!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe klart den 3. vi forlovet oss 3januar 2009. Lykketall det vettu.

Lykke til. Ps vi gifter oss 12 desember i år.... Gratulerer så masse med forlovelsen. tredje-helt klart

Skrevet

Gratulerer sjøl, katta :D Gøy!!! Wheee!!

Skrevet

YEEESSSS.Takker hehe. Godt å ha noe å se frem til når en sliter med å få til et barn, og den angsen å gå med hvis en blir det igjen om en bærer det de 9mnd som det tar. Viktig å ha noe annet og å fokusere på. Lykke til med valget.

Skrevet

*DYYYYYYYYTT*

Skrevet

Bare et lite tips!

Husk at det er mange som har ferie midt i fellesferien og kanskje ikke vil avbryte denne..? Kanskje tidlig juli er best? Vet ikke helt.

Dette er noe som vår vennegjeng er veldig opptatt av.

At flere og flere velger å gifte seg midt på sommeren. Derfor er kanskje sent i juni eller august også er en bra tidspunkt (vet jo at dette er uaktuelt for dere!)

Men for all del, det var bare mitt synspunkt.

Så da velger jeg det første alternativet ditt!

Lykke til med bryllupet Drømme. Heldig du!

Skrevet

Stemmer for 03.07.10.

17.07.10 er midt i fellesferien så da er det fult mulig en del av de ønskede gjestene er på ferie.

Gratulerer så mye forresten ;-)

Skrevet

Garantert 03.07 vil jeg si ;)

Tnk hvor utrolig varmt det er MIDT i juli-mnd! Litt bedre tidlig i juli da ;)

Dessuten er jo 3 det kjente lykketallet ;D

Skrevet

hmmmm...jeg tenkte litt over noe somkan gjøre det lettere for dere å huske datoen.

Det er en fin huskeregel med:

03+07=10 :)

Men fremfor alt...

Gratulerer så mye som kommende brud!!!!!!

Skrevet

Gratulerer med bryllup! Vi giftet oss 07.08.09... Sier som de andre her at tidlig i juli nok passer best for gjester, så stemmer for 03.07.10:)

PS! Anbefaler deg å se på skreddersydde kjoler fra Kina, fader så billig og nydelig kjoler! Jeg fikk min til under 1000,- kjøpte også til forlover og min datter som var brudepike... www.dhgate.com eller www.jkdress.com

LYKKE TIL! både med planlegging og babylaging:)

Skrevet

GRATULERER! Stemmer for 3/7! En fin dato og best å holde det utenfor fellesferie også for fremtidig bryllypsdagsfeiring hvor en også kan ønske seg barnevakt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...