dr greve Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Prøver å knipe litt hver dag, det er snart 4 uker siden fødsel. Men hvor lenge kniper dere? Og blir dere støl av det?
Lemonia Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 I begynnelsen gjorde jeg vel knipeøvelser 3-4 ganger om dagen. Hadde en stor ruptur så jeg var veldig lite lysten på senproblemer. Gjorde en runde i sengen før jeg stod opp om morgenen, en da jeg la meg om kvelden og prøvde å huske på 1-2 i løpet av dagen, så syntes det gikk greit å huske på. Ble ikke støl av det.
BaMbi <3Storegull+Lillegull<3 Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Huff.. Kan vel telle på ei hånd kor mange ganger eg har gjort det...:-/ Men syns alt funker fint så det går vel bra likevel...
Gjest Skrevet 16. september 2009 #4 Skrevet 16. september 2009 Samme som henne over her. Gjorde et par knipeøvelser på sykehuset fordi sykepleierne kom med et skriv om det, og hun sa jeg burde gjøre det. Etter det har jeg kanskje gjort det tre ganger, sånn tyve knip elerno hver gang. Alt funker helt fint på meg men jeg hadde keisersnitt da, vet ikke om det har noen innvirkning? de på sykehuset sa jeg burde gjøre det likevel men.. Jaja!
rima Skrevet 16. september 2009 #5 Skrevet 16. september 2009 Aaaltfor sjelden! Burde sikkert gjøre det oftere. Men som de over her sier; alt funker jo. Jada jada, men man bør jo gjøre det likevel. Selv om det virker ok, så er det jo helt sikkert at systemet har forandra seg noe etter fødselen da. Tror jeg må skjerpe meg litt... I morgen skal jeg gjøre det...ja, i morgen skal jeg knipe..;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå