Gå til innhold

Hvordan bor dere?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på følgende; hvordan bor dere? Leier dere, har dere kjøpt eget sted eller bor dere hjemme? Leilighet/enebolig? Og hvor stort er stedet deres?

Jeg selv er 20 år gammel og bor foreløpig i en leilighet på ca 55 m² sammen med mannen min. Vi har fått grønt lys på å kjøpe noe eget, men har ikke funnet det perfekte stedet enda.

Bare litt nysgjerrig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er 21 år, leier leilighet med kjærsten min :) 65-70 kvadrat stor, og treroms, så lillejenta får eget rom. Akkurat flytta hit, så kjøper neste gang vi flytter :)

Skrevet

Jeg er 20(snart 21), og bor i enebolig med saboeren min på 25:) Trur det er ca 130 kvadrat her og tre soverom. Trenger egetlig 4 soverom snart. Har en stedatter på 4 og en sønn på snart 2 år:) Venter baby i April:)

Vi skal kansje bygge hus neste år:)

Skrevet

jeg er 19 år, bor sammen med min datter på 1 1/2 år og forloveden min. vi bor i kjelleren til svigers (leiter etter et hus rundtom der vi bor nå, men vanskelig). denne leiligheten er 85 m2. det er stort, men gleder meg sinnsykt til å få et eget hus! han vil absolutt ikke leige en leilighet så det tar sikkert en stund før vi finner det "perfekte" =)

Skrevet

Bor i studentleilighet for studenter med barn, ca 60 kvadrat :))

Skrevet

Vi har akkurat flyttet til en ny leilighet på 80 kvm. Den er veldig fin og helt ny (2005), det er to soverom her. Før bodde vi på 40 kvm, men fant ut at det var alt for lite til den lille kommer i februar. Vi er begge studenter så vi leier, blir nok ikke noe boligkjøp på oss før vi er ferdig utdannet i 2011/2012.

Skrevet

Vi leier en leilighet på 85 kvm.. 2 soverom, stort bad, gedigen stue (kunne vært minst ett soverom til for og si det slik) og romslig kjøkken..

Skal bygge hus om noen år, når jeg er ferdig med skole..

Skrevet

I sokkel-/kjeller leilighet på 90 kvadrat sammen med samboer. Vi leier. Kommer ikke til å kjøpe på en stund, så vi nøyer oss med det vi har nå, som slettes ikke er værst :)

Skrevet

Vi bor hver for oss til foreldre nå. Da han sa opp huset han leide. Vi venter på klarsignal på et hus. Så kanskje vi blir huseiere snart:D

Skrevet

Er 19, samboeren blir 21. Vi leier en hybelleilighet på rundt 50-60 kvm. Vi har jo lyst å kjøpe, men jeg er syk (dermed arbeidsledig) og han lærling, så det blir nok lenge til :(

Skrevet

Jeg og samboeren har leid leil. sammen i ett år nå..ca 65 m2..har bare ett soverom da, så det er litt dumt..skal ha beibien på rommet vårt til den blir ca ett år..så..men skal kjøpe oss leilighet når det er på tide at lille nurket skal få eget rom.

Skrevet

Bor forløpig i en by-leilighet (leier) den er 48 kvadrat, egent bad,kjøkken soverom stue. veldig bra planløsning,men vi er et par med en valp på 6 mnd, så merker at plassen blir å kommer til og bli verre når barnet kommer.

Skrevet

Jeg er 23 år gammel og bor i en firemannsbolig på 90kvm med samboer og vår datter på 3,5 år. Vi eier :) Er egentlig en 3 roms leilighet med trapp ned til kjellerstue. Vi har bygget om kjellerstuen til soverom som vi nå har. Så har vi 2 barnerom oppe :)

• 4 uker senere...
Gjest lillemamsi
Skrevet

Bor i et stort flott hus :)

Er samboer som har kjøpt huset, men jeg skal antageligvis kjøpe meg inn den dagen jeg har penger til det :)

Skrevet

Vi leier nå, ca 60-70 kvm, men venter på svar på lånesøknaden, så vi kan kjøpe leilighet. Leiligheten vi leier er stor nok, men fryktelig dårlig planløsing, og bare 1 soverom. Så før babyen kommer i april så må vi flytte (har også en datter på 2.5 år)

• 3 uker senere...
Skrevet

Har akkurat bygget leilighet/tremannsbolig, vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Er 150 m2, veldig fornøyd:) hadde ikke mannen vært snekker hadde vi nok aldri fått råd! Godt med ENDELIG noe ordentlig, har leid en muggen kjellerleilighet i 2 år:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...