Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 har så lyst til å ta med barnet på kino, men h*n er bare 2. Altfor tidlig?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Min på 3 år og 3 mnd var for litt siden. Han så byggmester Bob filmen. Filmen varte i rett over en time, men i følge pappaen var mini klar for å gå 10 minutter før. Tror det avhenger av lengden på filmen, om barna kjenner karakterene i filmen og deres generelle tålmodighet. Min kan for eksempel sitte å se på Cars eller redd Nemo. Da sitter han helt stille og følger med, men det tok lang tid før han hadde ro i rompa til å se hele. Når han har sett de x antall ganger kjenner han igjen handlingen og figurene og elsker de. Vil gjerne se cars hver eneste dag dersom det hadde vært mulig.
juddellihuddelli Skrevet 16. september 2009 #3 Skrevet 16. september 2009 Min datter er 2 1/2 og har sett 2 filmer, byggmester bob og istid 3. Hun elsket det, satt i ro hele tiden, og maser om å gå igjen. Nå liker hun godt å gå på all underholdning generelt, og sitter fint i ro og følger spent med, så det kommer nok an på barnet men det skader jo ikke å prøve, er jo bare å gå dersom han ikke liker det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå