Lm74 Skrevet 16. september 2009 #1 Skrevet 16. september 2009 Fikk idag mensen, det er en liten lykke på veien må jeg si Fikk påvist pco i begynnelsen av juli, da hadde jeg ikke hatt mensen siden i mars. Ble satt på Provera og Pergo i en måned før jeg måtte begynne med Metformin. Og idag kom mensen helt av seg selv (har ikke tatt verken Provera/Pergo siden juli...) og det er en glede Føles mye bedre når disse tingene kommer av seg selv... Og da kanskje det kan komme en eggløsning snart óg håper jeg.. Vi vil jo bli gravide så fort som mulig, men dette føles som et skritt i riktig retning i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2009 #2 Skrevet 16. september 2009 Så herlig!! er godt når en ser det nytter. Jg fikk mensen av meg selv 2 ganger på rad i sommer!! Var et stort skritt i riktig retning for min del. Så den gleden kan jeg kjenne meg igjen i :D Sist jg ventet TR kom den ikke, mn jg slurvet md metforminen så det er kanskje min egen feil hehe men nå har jg hengt opp huskelapp om at jg skal ta metforminen så nå kommer vel TR på besøk om en stund ;D (Håper jg) lykke til videre forrestn!!
Lm74 Skrevet 16. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2009 Visst er det Rart likevel man kan bli så glad for mensen når man egentlig går og venter på å bli gravid.. Men som sagt, skritt i riktig retning det her Metforminen hjelper på mye må jeg si... Fine tabletter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå